۰۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۴

شناورهای تفریحی به صورت موقت تغییر کاربری می‌شوند

شناورداران می توانند تا زمانی که امکان فعالیت شناورهای تفریحی در زمینه تورهای دریایی وجود ندارد با تغییر کاربری موقت از شناورهای خود استفاده تجاری کنند.
کد خبر: ۸۰۲۴۳

به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی در بازدید از اسکله محمد عامری تنگستان از افزایش ایمنی اسکله‌ها خبر داد و اظهار داشت:در راستای ارتقا ایمنی بنادر کوچک تجهیز آنها به شناور آتشخوار در دستور کار این سازمان قرار گرفته است.

محمد راستاد افزود: با توجه به زمانبر بودن روند طراحی، ساخت شناور آتشخوار در مرحله نخست از طرفیت شناورهای بخش خصوصی برای تجهیز اسکله ها به شناور آتشخوار استفاده می شود.

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی ادامه داد: در استان بوشهر نیز بعنوان یکی از استان های ساحلی به تازگی بنادر دیر و کنگان به شناور آتشخوار تجهیز شدند که با تجهیز بندرهای محمد عامری و بوالخیر شمار شناورهای آتشخوار این استان به هشت شناور افزایش می یابد.

راستاد یادآور شد: پروژه لایه روبی بندر محمد عامری نیز در دستورکار قرار گرفته است و به زودی با انتخاب سرمایه گذار عملیات اجرایی آن آغاز شود.

وی با اشاره به اینکه شناورهای تفریحی به صورت موقت تغییر کاربری تجاری داده می‌شود گفت: در ارتباط با شناورهای تفریحی نیز تدابیر لازم برای تغییر موقت کاربری آنها مشخص شده و تا در زمانی که به دلیل نبود گردشگر امکان فعالیت آنها در زمینه تورهای دریایی وجود ندارد، بتوانند از شناورهای خود استفاده تجاری داشته باشند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار