۰۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۵

طرح "همیار ناجی" در سواحل استان بوشهر اجرا شد

سرپرست اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: طرح "همیار ناجی"برای همراهی شناورهای گردشگری و اطمینان از سرعت عملیات نجات دریایی در سواحل استان بوشهر اجرا شده است.
کد خبر: ۸۰۲۲۰

نورالله اسعدی در گفتگو با خبرنگار مانا در بوشهر با اشاره به ارائه خدمات بندری به اسکله‌های مجاز برای  اجرای طرح‌های گردشگر دریایی اظهار داشت:در راستای ارتقاء ایمنی گردشگران دریایی بوشهر 600 جلیقه نجات حتی برای کودکان در اسکله‌های مجاز گردشگری دریایی استان توسط این اداره کل توزیع شده است.

وی از فراهم شدن  امکانات لازم در گردشگری دریایی در استان خبر داد و تصریح کرد: در این راستا نخستین اسکله گردشگری دریایی در شهر بوشهر  با ظرفیت پهلوگیری 15 شناور تفریحی راه‌اندازی شد.

سرپرست اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر بیان کرد: اسکله انگشتی ویژه شناورهای تفریحی در جفره بوشهر در راستای مسئولیت‌های اجتماعی سازمان بنادر و دریانوردی با هدف ارتقاء سحطح ایمنی سفرها و گردشگری‌های دریایی راه‌اندازی شده است.

وی با بیان اینکه فعالیت امداد و نجات دریایی در استان  شبانه روزی ادامه دارد، خاطر نشان کرد: تمام بنادر استان بوشهر به امکانات جست‌وجو و نجات دریایی و شناور ناجی مجهز هستند و در شبانه‌روز خدمات لازم را ارائه می‌دهند.

اسعدی از اجرای طرح همیار ناجی در آبهای استان بوشهر خبر داد و افزود: در این زمینه طرح "همیار ناجی" اداره بندر و دریانوردی استان برای همراهی شناورهای گردشگری و اطمینان از سرعت عملیات نجات دریایی اجرا شده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار