۰۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۳

غرق پنج تبعه افغانی در رودخانه مند شهرستان دشتی

غرق پنج تبعه افغانی در رودخانه مند شهرستان دشتی
فرماندار شهرستان دشتی از غرق شدن پنج تبعه افغانی در رودخانه مند شهرستان دشتی خبر داد و گفت: این افراد که ساکن شهرستان دشتی بودند به سبب آشنا نبودن به فن شنا جان خود را از دست می‌دهند.
کد خبر: ۸۰۲۱۸
به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، عبدالله نادری از غرق شدن پنج تبعه افغانی در رودخانه‌مند دشتی خبر داد و اظهار داشت: بعدازظهر امروز تعداد هفت نفر از اتباع افغانستان که همگی مجرد و در زمین‌های کشاورزی کارگری می‌کردند برای شنا به رودخانه‌مند در به غرب شهر کاکی می‌روند.
فرماندار شهرستان دشتی افزود: یکی از آن‌ها که قصد شنا در این رودخانه را داشت به دلیل آشنا نبودن با فنون شنا جان خود را از دست می‌دهد و چهار نفر دیگر که قصد نجات اولی را داشتند آن‌ها نیز غرق می‌شوند .
وی ادامه داد: این حادثه از طریق دو نفر از این اتباع افغانی اطلاع داده شد و بلافاصله گروه امدادرسان جمعیت هلال‌احمر از پایگاه جاده‌ای حسین زائری عازم محل حادثه شدند.
رئیس ستاد بحران شهرستان دشتی تصریح کرد: دو گروه نیرو‌های جمعیت هلال‌احمر عملیات امداد را از ساعات اولیه وقوع حادثه آغاز کردند، اما به علت تاریکی شب تاکنون موفق به یافتن اجساد غرق‌شدگان نشدند.
 رودخانه‌مند تاکنون افراد زیادی که آشنا به فنون شنا نبودند را به کام مرگ کشانده است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار