۰۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۵

نجات سرنشینان لنج غرقی از سوی شناور ناجی 18در بوشهر

سرپرست اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: شناور ناجی 18 این اداره کل هفت سرنشین لنج باری غرقی در آبهای خلیج فارس در 15 مایلی جزیره لاوان از مرگ حتمی نجات داد.
کد خبر: ۸۰۲۱۷

به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر نورالله اسعدی با اشاره به آماده باش مرکز جستجو و نجات دریایی برای رسیدگی به سانحه دیدگان در خلیج فارس اظهار داشت:: اداره کل بنادر و دریانوردی در شبانه‌روز به تماس گیرندگان برای ارائه خدمات گوناگون آماده باش است.

وی از نجات سرنشینان لنج غرقی در خلیج فارس خبر داد و گفت:یک فروند شناور لنج باری با ملیت ایرانی که از دبی به مقصد بندر کنگان در حرکت بود، در فاصله 15 مایلی لاوان به علت مشکل آبگرفتگی از ادامه مسیر بازماند.

وی بیان داشت: این شناور حوالی ساعت 14:25  ظهر امروز جمعه اعلام اضطرار کرد و شناور ناجی 18 پس از اعزام به موقعیت سانحه، موفق شد در ساعت 16:35 سرنشیان لنج یاد شده را به تعداد 7 نفر نجات دهد.

سرپرست اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر با اشاره به اینکه شرایط جوی در زمان بروز سانحه مساعد اعلام شده بود، اظهارکرد: شناور ناجی، افراد نجات یافته را به ساحل بندر عسلوییه مننتقل کرد.

اسعدی  خاطرنشان کرد: وضعیت سلامتی نجات یافتگان رضایت بخش گزارش شده است.

این مقام مسئول به فرماندهان، ناخدایان و خدمه شناورهای سنتی و لنج‌ها توصیه کرد، ماشین آلات، موتور، بدنه و تجهیزات ایمنی و مقابله با حریق شناور را پیش از انجام سفر دریایی کنترل کنند تا در زمان بروز سانحه احتمالی، دچار بحران نشوند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار