۰۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۵
مجری طرح‌های گشت دریایی بوشهر:

سفرهای سنتی دریایی با لنج آغاز شد

مجری طرح‌های گشت دریایی بوشهر گفت: تور سفرهای دریایی خلیج فارس در بندر بوشهر با بهره برداری از لنج‌های سنتی مجهز به امکانات رفاهی و ایمنی لازم آغاز شد.
کد خبر: ۸۰۲۱۵
محمد آبخو در گفتگو با خبرنگار مانا در بوشهر از راه‌اندازی گشت و تور سفر دریایی در بندر بوشهر خبر داد و اظهار داشت:همزمان با آغاز سفر‌های نوروزی تور دریایی در بندر بوشهر با استفاده از شناور سنتی لنج در کانال بندر بوشهر آغاز شد.

مدیر عامل شرکت کشتیرانی و خدمات صیادی تندیس خلیج فارس با قدردانی از مشارکت استانداری، ادارات کل بنادر و دریانوردی، شیلات، دریابانی و دیگر دستگاه‌ها برای ایجاد این تور دریایی  افزود: طرح نوروزی گشت و مسافرت دریایی تا ۱۴ فروردین ماه در اسکله شیلات بندر بوشهر ادامه دارد.

وی از اجرای موسیقی زنده و آیین‌های سنتی در تور‌های سنتی دریایی بوشهر خبر دادو بیان کرد: شناور‌های یاد شده ضمن اینکه از امکانات ایمنی بالا برخوردار هستند نجات‌گران در شناور حضور دارند تا در مواقع لزوم یاری رسان باشند.

آبخو با اشاره به اینکه چهار لنج برای گردشگری دریایی مجهز شده است، بیان کرد: هر لنج ظرفیت  جابجایی ۳۰۰ گردشگر در سفر یکساعته دریایی در کانال بندر بوشهر دارد که بر این اساس روزانه بیش از ۲۵۰۰ نفر می‌توانند از گشت دریایی یاد شده استفاده کنند.

مدیر عامل شرکت کشتیرانی و خدمات صیادی تندیس خلیج فارس از  مسافران نوروزی در بوشهر دعوت کرد برای  بهره جستن از گشت‌های دریایی و تماشای ساحل زیبای خلیج فارس از این تور‌ها واقع در بندر صیادی بوشهر استفاده کنند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار