۰۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۶
مدیرکل هواشناسی استان بوشهر:

شناورهای سبک و قایق‌های تفریحی از تردد در خلیج فارس خودداری کنند

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر با اشاره به وزش تند باد بررروی خلیج فارس گفت: به سبب وزش باد شدید و مواج و طوفانی شدن خلیج فارس، شناورهای سبک و قایق‌های تفریحی از تردد غیرضروری در خلیج فارس خودداری کنند.
کد خبر: ۸۰۲۱۲

نادر شفیع‌خدایی در گفتگو با خبرنگار مانا در  بوشهر، با بیان اینکه آسمان  استان بوشهر در 24 ساعت آینده صاف تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی است اظهار داشت: آسمان استان بوشهر از ظهر فردا با وزش باد ، گرد و خاک و احتمال کاهش دید در برخی نقاط همراه است.

وی جهت باد در استان بوشهر را  شمال غربی تا غربی دانست و گفت:سرعت وزش باد در استان بوشهر 8 تا 30 کیلومتر در ساعت و از ظهر فردا شمال غربی با سرعت 10 تا 36 و بر روی دریا گاهی تا 44 کیلومتر در ساعت پیش بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر ، پیش بینی 24 ساعته وضعیت دریایی استان را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد:جهت باد در استان بوشهر شمال غربی تا غربی با سرعت 8 تا 30 کیلومتر در ساعت و از ظهر فردا شمال غربی با سرعت 10 تا 36 و بر روی دریا گاهی تا 44 کیلومتر در ساعت ارزیابی می‌شود.

شفیع‌خدایی با اشاره به ارتفاع موج دریا در استان افزود: ارتفاع موج دریا  امروز 30 تا 60 سانتیمتر و فردا 60 تا 90 و بتدریج تا 120 سانتیمتر می‌رسد.

وی، تاکید کرد: طی روزهای پنجشنبه  و جمعه  خلیج فارس به سبب وزش باد شدید مواج و طوفانی خواهد شد بنابراین  توصیه  می‌شود شناورهای سبک و قایق های تفریحی از تردد غیرضروری در خلیج فارس اجتناب کنند.

وی، فردا زمان جزر اول دریا ساعت 06:12 دقیقه بامداد، مد دریا ساعت 11:14 و جزر دوم ساعت 18:26  اعلام کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار