۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۵
در نوروز 97:

نرخ بلیت شناورهای کشتیرانی والفجر نیم بها شد/بیمه کامل خودرو و مسافر از لنگه به کیش

نرخ بلیت شناورهای کشتیرانی والفجر نیم بها شد/بیمه کامل خودرو و مسافر از لنگه به کیش
کشتیرانی والفجر در نوروز 1397 مسافران نوروزی و خودرو همراه آنها را با بیمه کامل از بندر لنگه به جزیره کیش جابه جا می کند.
کد خبر: ۸۰۱۸۳
مدیرعامل شرکت کشتیرانی والفجر در گفت و گو با خبرنگار مانا گفت: این شرکت با سابقه جابه جایی بیش از 10 میلیون نفر مسافر در طول سه دهه فعالیت در آب های خلیج فارس و دریای عمان در ایام نوروز  سال 1397 نیز همچون سال های گذشته سرویس های متنوع جابه جایی مسافر ، برگزاری تور و گشت های متنوع دریایی و جشنواره نوروزی را برگزار می کند.
کاپیتان مجید سجده افزود: شرکت کشتیرانی والفجر در نوروز 1397 مسافران نوروزی و خودرو همراه آنها را با بیمه کامل از بندر لنگه به جزیره کیش جابه جا می کند.
وی خاطر نشان کرد: همچنین برای رفاه حال هم میهنان گرامی نرخ بلیت در ایام نوروز با 50 درصد تخفیف محاسبه می شود.
مدیرعامل کشتیرانی والفجر با اشاره به سایر سرویس های این شرکت اظهار داشت:  مسیر بندر لنگه به دبی  ( هر هفته دو سفر رفت و برگشت ) ، مسیر بندر چارک به جزیره کیش(مسافرو خودرو همراه با بیمه کامل) با شناور ایران هرمز و زمرد برگزار می شود .
سجده افزود: شرکت کشتیرانی والفجر به منظور ترویج فرهنگ گردشگری دریایی و ارائه خدمات ویژه به گردشگران جشنواره نوروزی را در خرمشهر  و آبادان برگزار می کند.
وی با بیان اینکه کلیه شناور های کشتیرانی والفجر از معتبرترین استاندارد های ایمنی برخوردار هستند، تصریح کرد: کیفیت سفرهای این شرکت مطابق با  سفرهای مسافری بین المللی است  و کلیه  مسافران و شناور ها از بیمه معتبر برخوردار هستند.
لازم به ذکر است علاقه مندان به سفرهای دریایی می توانند برای  تهیه  بلیت  سرویس های این شرکت به وب سایتwww.valfajr.ir و وب سایت آژانس علی بابا به آدرس www.alibaba.ir مراجعه کنند. همچنین می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت برنامه های سفر   با شماره های 88844371 و 88835154  تماس بگیرند. 
ارسال نظرات
آخرین اخبار