۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۷
فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه خبر داد:

اعزام نخستین کاروان راهیان نور دریایی از بوشهر

اعزام نخستین کاروان راهیان نور دریایی از بوشهر
فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه با اشاره به اعزام نخستین کاروان راهیان نور دریایی از استان بوشهر به جزیره خارگ گفت: اعزام کاروان اردوهای راهیان نور دریایی به جزیره خارگ تا 12 فروردین 97 ادامه دارد.
کد خبر: ۸۰۱۷۴
به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، سردار رمضان زیراهی در آیین اعزام کاروان نور دریایی خارگ، اظهار داشت: اردوهای راهیان نور و اعزام نسل‌های مختلف به‌ویژه جوانان به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس سبب می‌شود که نسل جوان با ویژگی و ارزشهای دفاع مقدس آشنا شوند.
وی از شرکت نیروی دریایی سپاه در عملیات‌های  مقابله به مثل در خلیج فارس خبر داد و افزود: 139 عملیات مقابله به مثل در طول دوران هشت سال دفاع مقدس در محورهای شمالی، میانی و جنوبی خلیج فارس انجام شد که بیشترین آن رزمندگان منطقه دوم نیروی دریایی سپاه انجام دادند.
فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه از اعزام نخستین کاروان نور دریای خارگ خبرداد و گفت: این کاروان شامل استادان دانشگاهها، ادارات دادگستری و آب استان و خانواده هایشان است.
سردار زیراهی با بیان اینکه در این کاروان 260 نفر به خارگ اعزام شدند گفت: اعزام کاروان ها از 25 اسفند شروع شده است و تا 12 فروردین ادامه دارد.
وی افزود:روزانه 300 نفر و در مجموع پنج هزار نفر به جزیره خارک اعزام می شوند.
فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه گفت:در سفر یک روزه دریایی به جزیره خارک شرکت کنندگان در کاروان های راهیان نور دریایی از مناطق عملیاتی جزیره خارک، یادمان شهدا وبیمارستان زیرزمینی جزیره خارک بازدید می کنند و در دو روز دیگر سفر شرکت کنندگان در این اردوها از موزه شهید رئیسعلی دلواری و مرکز اطلاعات نیروگاه اتمی دیدن می کنند.
سال گذشته بیش از چهار هزار نفر در اردوهای راهیان نور دریایی خارگ شرکت کرده اند.  
ارسال نظرات
آخرین اخبار