۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۵
با امضای تفاهم‌نامه همکاری سازمان های بنادر و منطقه آزاد انزلی اجرایی می شود :

احداث اسکله تفریحی در شهر انزلی

احداث اسکله تفریحی در شهر انزلی
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی از امضای تفاهم‌نامه همکاری میان سازمان بنادر و دریانوردی و سازمان منطقه آزاد انزلی خبرداد.
کد خبر: ۸۰۱۵۳
به گزارش مانا رضا مسرور در مراسم امضای تفاهم‌نامه همکاری میان سازمان بنادر و دریانوردی و سازمان منطقه آزاد انزلی گفت: ظرفیت‌های گردشگری انزلی بی نظیر است لذا با توجه به این پتانسیل می خواهیم اسکله تفریحی در شهر انزلی ایجاد کنیم.این اسکله ها بین منطقه آزاد و شهر انزلی است.
 وی با اشاره به این‌که نگاه ویژه به منطقه کاسپین نباید انزلی را با مشکل مواجه کند، تصریح کرد: فرقی بین بندر انزلی و کاسپین وجود نخواهد داشت و سعی شده است تمامی دغدغه‌ها را در نظر گرفته شود. همچنین کاهش سود بازرگانی دیده   و هزینه‌های مربوط به بحث اپراتوری نیز تقبل شده‌ است.
 مسرور ادامه داد: بندر کاسپین با رویکرد صادراتی فعالیت خواهد کرد و امید است خروجی مطلوبی از تفاهم‌نامه بین سازمان منطقه آزاد انزلی با سازمان بنادر و دریانوردی حاصل شود.
وی با اشاره به اهمیت حمل و نقل ریلی، گفت: اتصال ریل به بندر انزلی ـ کاسپین بسیار مهم است و باید بدانیم که این اتفاق کمتر از اتصال ریلی به آستارا نیست. استاندار در این رابطه پیگیری‌های خاصی داشته تا مسیر اتصال ریل به انزلی از طریق منطقه آزاد عبور کند.
 مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی گفت: یک میلیارد تن کالا از کریدور کانال سوئز عبور می‌کند که اگر پنج درصد آن در کریدور شمال به جنوب باشد معادل ۵۰ میلیون تن کالا خواهد بود و همین مساله یکی از موضوعات حائز اهمیتی است که موجب همکاری‌ها و هماهنگی‌های موثر و مطلوب‌تر شود.


ارسال نظرات
آخرین اخبار