۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۹

تسهیل سفرهای دریایی به قشم با خرید بلیت الکترونیکی

معاون فرهنگی،اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم از راه اندازی سیستم فروش بلیت الکترونیکی جهت تسهیل سفرهای دریایی در جزیره قشم خبر داد.
کد خبر: ۸۰۱۳۱

رسول اکبری در گفتگو با خبرنگار مانا از افزایش اطلاع رسانی و تبلیغات در زمینه جذب گردشگران نوروزی به جزیره قشم خبر داد و گفت: بروز رسانی ، طراحی و چاپ نقشه جزیره و درج اطلاعات ضروری و توزیع در مبادی ورودی جزیره از جمله این اقدامات محسوب می شود.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم در ادامه گفته های خود همچنین از راه اندازی سیستم فروش بلیت الکترونیکی جهت تسهیل سفرهای دریایی در جزیره قشم خبر داد و اذعان داشت: این امر نقش مهمی در تسهیل سفر گردشگران خواهد داشت و صف های طولانی فروش بلیت را از بین خواهد برد.

وی گفت به همین منظور  باجه های خرید بلیت الکترونیکی در سطح شهر قشم، اسکله های مسافری و گردشگری در جزیره قشم فعال است.

 معاون فرهنگی،اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم همچنین به چاپ بروشورهای تخصصی سایتهای ژئوپارک و محیط زیست اشاره کرد و بیان داشت: اکران بیلبوردهای تبلیغاتی در استانهای هدف شامل خراسان رضوی، اصفهان، هرمزگان، فارس، گیلان  و کرمان انجام شده است.

وی از ساخت تیزر نوروزی و پخش از شبکه های سراسری و شبکه های استانی به منظور معرفی هر چه بیشتر جاذبه های گردشگری قشم خبر داد و گفت:  به این منظور تولید و پخش برنامه تلویزیونی از شبکه سراسری صورت گرفته است.

این مقام مسئول در سازمان منطقه آزاد قشم در ادامه به نقش موثر تبلیغات و معرفی جاذبه های گردشگری قشم از طریق رسانه های ملی اشاره کرد و  از  اجرای برنامه زنده رادیویی توسط رادیو مرکز خلیج فارس و اجرای برنامه زنده تلویزیونی در شبکه استانی به مدت 15 شب خبر داد.

اکبری در ادامه به تشکیل ستاد خبری و تهیه اخبار و رویدادهای ستاد اجرایی خدمات سفر قشم اشاره کرد و گفت: به منظور جذب هر چه بیشتر گردشگر از طریق تبلیغات و اطلاع رسانی آگهی در رسانه ها و جراید سراسری به چاپ رسیده است.

معاون فرهنگی،اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم همچنین به انجام اقدامات فرهنگی و هنری در ایام نوروز 97 اشاره کرد و گفت: به همین منظور  اجرای برنامه هنری در قالب موسیقی سنتی بومی در مبادی ورودی و سایت های گردشگری به مدت 10 روز در جزیره قشم تدارک دیده شده است.

این مقام مسئول در سازمان منطقه آزاد قشم به برگزاری مسابقات فرهنگی در جزیره همزمان با نوروز 97 اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: برگزاری کنسرت موسیقی توسط هنرمندان برجسته کشور از تاریخ دوم فروردین ماه به مدت 10 روز در محل سالن نمایشگاه های بین المللی قشم نیز اقدام فرهنگی – هنری دیگری محسوب می شود که در ایام نوروز در جزیره قشم بر پا خواهد بود.

وی در ادامه به اقدامات انجام شده برای ارائه خدمات مناسب گردشگری در ایام نوروز در حوزه فناوری اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: راه اندازی اینترنت وای فای رایگان در هشت کمپ پارک و اسکله های گردشگری و اسکله های مسافری از جمله مهمترین این اقدامات محسوب می شود.

این مقام مسئول در سازمان منطقه آزاد قشم یادآور شد: هوشمندسازی سیستم آمار ورود خودرو از محل اخذ عوارض تا ورود به جزیره قشم و بالعکس اعم از ثبت پلاک خودروها،کدملی راننده خودرو و تعداد بارگیری شناورها و ... نیز از جمله مهمترین اقدامات صورت گرفته در حوزه فناوری است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار