۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۷
فرمانده سپاه استان بوشهر:

راهیان نور دریایی خارگ از 25 اسفند آغاز می‌شود

راهیان نور دریایی خارگ از 25 اسفند آغاز می‌شود
فرمانده سپاه امام صادق استان بوشهر با اشاره به آغاز راهیان نور دریایی خارگ از 25 اسفند گفت: پنج هزار نفر در اردوهای راهیان نور دریایی خارگ از 25 اسفند تا 12 فروردین شرکت می‌کنند.
کد خبر: ۸۰۱۲۱
به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، سردار علی رزمجو ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اعزام زائران به کاروان نور دریایی خارگ اظهار داشت: اعزام کاروان‌ها از ۲۵ اسفند شروع می‌شود و تا ۱۲ فروردین ادامه دارد.
وی از اختصاص دو شناور برای اعزام نور دریایی خبرداد و افزود: روزانه ۳۰۰ نفر و در مجموع ۵ هزار نفر به جزیره خارک اعزام می‌شوند.
فرمانده سپاه استان بوشهر با اشاره به برگزاری یه روزه اعزام کاروان‌های نور گفت:در سفر یک روزه دریایی به جزیره خارک شرکت کنندگان در کاروان‌های راهیان نور دریایی از مناطق عملیاتی جزیره خارک، یادمان شهدا وبیمارستان زیرزمینی جزیره خارک بازدید می‌کنند و در ۲ روز دیگر سفر شرکت کنندگان در این اردو‌ها از موزه شهید رئیسعلی دلواری و مرکز اطلاعات نیروگاه اتمی دیدن می‌کنند.
سردار رزمجو با بیان اینکه پارسال بیش از چهار هزار نفر در اردو‌های راهیان نور دریایی خارگ شرکت کرده اند، گفت: در مدت هفت سال برگزاری کاروان نور دریایی خارگ بیش از ۳۵ هزار نفر در این اردو شرکت کرده‌اند.
اعزام کاروان‌های راهیان نور دریایی از سال ۸۹ آغاز شده است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار