۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۱

کاسکو 51 درصد سهام پالایشگاه چین را خرید

کاسکو 51 درصد سهام پالایشگاه چین را خرید
شرکت حمل‌ونقل انرژی کاسکو سهم 51 درصدی از پتروچاینای دالیان را از آن خود کرد.
کد خبر: ۸۰۱۰۹

به گزارش گروه بین الملل مانا، شرکت حمل‌ونقل انرژی کاسکو (Cosco Shipping Energy Transportation) سهم 51 درصدی از پتروچاینای دالیان  به ارزش 62.7 میلیون دلار (معادل 396.6 میلیون یوان) را از آن خود کرد.
هم‌اکنون پالایشگاه پتروچاینا (Petrochina) واقع در دالیان چین درصدد است که 49 درصد مابقی سهام خویش را نیز عرضه کند و از این طریق حداقل 240 میلیون یوان دیگر عاید این شرکت می‌شود. 
پتروچاینای دالیان به‌طور عمده در حمل‌ونقل و داخلی و بین‌المللی درگیر است و به کسب‌وکار انتقال مواد پتروشیمی اشتغال دارد.
بر اساس توافق صورت گرفته، گروه بزرگ پتروچاینا امتیاز پتروچاینای دالیان را در زمینه حمل نفت پالایش شده، نفت خام، گازوئیل، مواد شیمیایی، LNG و سایر منابع دریایی؛ واگذار می‌کند. به این ترتیب، شرکت کشتیرانی حمل انرژی کاسکو مدیریت حمل و خدمات فنی، خدمات تجاری داخلی و خارجی و سایر خدمات پشتیبانی را ارائه خواهد کرد.
شرکت کشتیرانی حمل انرژی کاسکو اعلام کرد: هیئت مدیره این شرکت بر این باور است که جذب سرمایه فرصت خوبی برای گروه است که با در نظر گرفتن منابع و عملیات موجود پتروچاینا دالیان،کسب‌وکار حمل مواد پتروشیمی و سایر مواد مربوطه را تقویت کند.
این شرکت افزود: صنعت پالایش و پتروشیمی که پتروچاینای دالیان در آن فعال است، پتانسیل آن را دارد که در آینده توسعه یابد. به همین دلیل جذب سرمایه برای این شرکت مفید واقع می‌شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار