۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۹
امروز انجام شد:

امضاء تفاهم نامه همکاری بین بانک تجارت و کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران

امضاء تفاهم نامه همکاری بین بانک تجارت و کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران
تفاهم نامه همکاری بین کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران و بانک تجارت به امضاء رسید.
کد خبر: ۸۰۰۹۵

به گزارش خبرنگا مانا، امروز(سه شنبه) تفاهم نامه همکاری بین کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران و بانک تجارت در محل کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران به امضاء طرفین رسید.
در مراسم امضا این تفاهم نامه که مدیران عامل و جمعی از معاونین و مدیران هر دو مجموعه حضور داشتند، دکتر محمد سعیدی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران با حرفه ای و با کیفیت خواندن بانک تجارت به همکاری طولانی دو مجموعه اشاره کرد و اظهار داشت: همکاری بانک تجارت و کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران عمیق، توام با موفقیت و بسیار نزدیک بوده است.
در ادامه این مراسم، رضا دولت آبادی مدیرعامل و عضو هیئت مدیره بانک تجارت با بیان اینکه این بانک سال ها در زمینه های متعدد با کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران همکاری خوبی داشته است، تصریح کرد: با امضاء تفاهم نامه جدید فصل تازه ای را در همکاری بانک تجارت و کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران آغاز خواهد شد.
وی با اشاره به حدود دو هزار شعبه داخلی و خارجی بانک تجارت، خاطر نشان ساخت: این بانک هم اکنون در گشایش ال سی های ریالی وارزی و مشارکت در طرح های زیربنایی کشور رتبه نخست را در میان بانک های داخلی در اختیار دارد.
به گفته دولت آبادی، بانک تجارت در حوزه صدورضمانت نامه نیز رتبه اول کشور را داراست.
مدیرعامل بانک تجارت در ادامه با بیان اینکه آماده ارائه هر نوع خدمت به مجموعه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران هستیم، افزود: تا پیش از این همکاری دو مجموعه بیشتر در ارائه تسهیلات پرسنلی بود اما از هم اکنون با توجه به امکانات و ظرفیت های داخلی و خارجی که در اختیار داریم در زمینه صدور ضمانتنامه ها، سرمایه گذاری، خرید کشتی و... آماده همکاری های تازه هستیم. 
وی با اشاره به خطوط اعتباری خارجی که بانک تجارت در آنها مشارکت دارد و نیز مجوزهای بانک مرکزی، ادامه داد: منابع ارزی بانک تجارت در جهت ارائه تسهیلات ارزی و همچنین صدور ضمانتنامه های خارجی در صورت نیاز در اختیار کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.
شایان ذکر است تفاهم نامه همکاری بین کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران و بانک تجارت در جهت ارائه تسهیلات ارزی-ریالی، گردش پولی ارزی، تسهیلات خاص پرسنلی و... به امضا طرفین رسید.

ارسال نظرات
آخرین اخبار