۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۱

ناوگروه نداجا در بمبئی پهلو گرفت

ناوگروه نداجا در بمبئی پهلو گرفت
صبح امروز ناوگروه دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در بمبئی هند پهلو گرفت.
کد خبر: ۸۰۰۹۴
به گزارش مانا ناوگروه ارتش جمهوری اسلامی ایران شامل سه ناوشکن نقدی، بایندر و تنب، صبح امروز سه شنبه 15 اسفندماه در بندر بمبئی هندوستان پهلو گرفت.
ناو گروه عملیاتی آموزشی نیروی دریایی راهبردی ارتش متشکل از ناوشکن های نقدی و بایندر و ناو پشتیبانی رزمی تنب به منظور تحکیم و ارتقاء روابط بین دو کشور ایران و هند و نیز گسترش فرهنگ صلح و دوستی در بندر بمبئی کشور هندوستان پهلو گرفت.
در بدو ورود ناو گروه نیروی دریایی راهبردی ارتش در منطقه غرب نیروی دریایی کشور هند، احمد صادقی سرپرست سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در بمبئی به همراه سرهنگ رضا کریمی وابسته نظامی ایران در دهلی نو، از این ناو گروه استقبال رسمی به عمل آورده و به کارکنان یگان های شناور ناوگروه خوشامد گفت.
جمعی از دانشجویان دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره) نیروی دریایی ارتش به منظور دوره کارورزی این ناو گروه را همراهی می کنند.
در طول مدت پهلوگیری ناوگروه کشورمان در بندر بمبئی که به مدت چهار روز است، برنامه های متعددی از جمله دیدار متقابل فرماندهان ناوگروه با فرماندهان ارشد نیروی دریایی کشور هند، بازدید از مراکز آموزشی و عملیاتی نظامی، حضور در اماکن فرهنگی و تاریخی و برگزاری مسابقات ورزشی و پذیرایی از طرف نیروی دریایی هند پیش بینی شده است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار