۰۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۹

راه اندازی خطوط جدید از سوی APL

راه اندازی خطوط جدید از سوی APL
خط کانتینری APL از راه اندازی سه خط جدید برای ایجاد ارتباط مستقیم آسیا، مکزیک، آمریکای مرکزی و کرانه غربی آمریکای جنوبی خبر داد.
کد خبر: ۸۰۰۴۱

به گزارش گروه بین الملل مانا، APL با هدف تقویت تجارت آسیا-آمریکای لاتین، خدمات رسانی مستقیم به مکزیک، آمریکای مرکزی و کرانه غربی آمریکای جنوبی و ایجاد تزانزیت با سرعت بالا برای حمل میوه و کالاهای فاسد شدنی از بازار آسیا به بازارهای امریکای مرکزی و جنوبی سه خط کانتینری راه اندازی کرد.
براساس این گزارش، با وجود خط مستقیم ACE که آسیا را به Caribbean متصل می کند، خط کانتینری APL شبکه خدمات رسانی آسیا-آمریکای لاتین تصمیم گرفت تا پوشش خدمات رسانی خود را در سطحی وسیع تر انجام دهد و سرعت ترانزیت بار از کشورهایی با اقتصاد قوی در آسیا و آمریکای لاتین را ارتقا دهد.
سرویس CDX نیز به طور هفتگی اتصال مستقیم چین، کره، تایوان، مکزیک، آمریکای مرکزی و کرانه غربی را برقرار و فعالیت خود را از چهارمین روز ماه آوریل سال جاری میلادی آغاز خواهد کرد. این سرویس، خدمات رسانی به مسیرهای شرقی را ارتقا می دهد و ترانزیت را با سرعت بیشتری از بندر بوسان به مکزیک در 15 روز، شانگهای به مکزیک در 20 روز و چین مرکزی به San Antonio در33 انجام می دهد. افزون برآن، مسیرهای غربی نیز ترانزیت سریع رقابتی را پیشنهاد می دهند که به موجب آن تسهیل حمل محمولات تازه و فاسد شدنی از مکزیک و کرانه غربی آمریکای جنوبی به ژاپن و چین طی 15 روز انجام خواهد شد.
این گزارش ضمن اشاره به چرخش بندری CDX افزود: شناورهای فعال در این مسیر در بنادر Kaohsiung، هنگ کنگ، Shekou، نینگبو، شانگهای، بوسان، Manzanillo, MX، Lazaro Cardenas، Buenaventura،San Antonio، Callao، Lazaro Cardenas، Manzanillo, MX، یوکوهاما، بوسان و Kaohsiung پهلو می گیرد.
سرویس FCX نیز به طور هفتگی مستقیما چین شمالی از طریق بندر Qingdoa و کره را به مکزیک و کرانه غربی آمریکای جنوبی متصل می کند و ترانزیت بار را از کره و چین به Ensenada به ترتیب در 12 و 17 روز انجام میدهد. در همین حال، بار از چین شمالی به پرو و شیلی به ترتیب طی 28 و 33 روز ارسال می شود.
چرخش بندری سرویس FCX نیز از بندر Xiamen در هفت آوریل آغاز می شود و در بنادر Xiamen، Yantain، شانگهای، Qingdoa، بوسان، Ensenada، Manzanillo, MX، Callao، San Antonio، Lirquen، Manzanillo, MX، شانگهای و Xiamen ادامه می یابد.
در پایان، سرویس CRX در بازار چین جنوبی و مرکزی فعالیت می کند تا مکزیک را مستقیماً به کرانه غربی آمریکای جنوبی متصل کند. بدین ترتیب زمان ترانزیت بار از چین مرکزی به مکزیک 16 روز و از چین به شیلی 29 روز اعلام شد. نخستین فعالیت شناورهای این خط از بندر هنگ کنگ در 17 آوریل آغاز می شود و چرخش بندری آن شامل هنگ کنگ، Yantian ، Kaohsiung، نینگبو، شانگهای، Manzanillo, MX، Buenaventura ، Callao، San Antonio و هنگ کنگ است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار