۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۷

بندر هامبورگ آماده رشد در آینده

سومین بندر بزرگ کانتینری اروپا با ارتقا زیرساخت ها و دیجیتالی شدن آینده ای روشن را در پیش دارد.
نویسنده: سارا زینالزاده
کد خبر: ۷۸۵۶۲
بندر هامبورگ آماده رشد در آیندهبه گزارش گروه بین الملل مانا، سناتور اقتصادی، حمل و نقل و فناوری هامبورگ گفت: بندر هامبورگ با اعمال قوانین دیجیتالی و تغییر در زنجیره تامین خود، رتبه نخست بندر برتر را در سال های آتی به خود اختصاص خواهد داد. زیرساختها را ارتقا می دهیم و تغییرات و اصلاحات را اعمال خواهیم کرد. افزون بر آن، همزمان با توسعه بندر، تشخیص اینکه بندر هامبورگ چگونه می تواند به لحاظ اقتصادی پایداری داشته باشد، قدرتمند عمل کند و محرک های جدید را ایجاد کند در دستور کار مقامات قرار گرفته است.
بر اساس این گزارش، یکی از اقدامات مثبت وموثر در بندر تجهیز آن به اینترنت موبایل نسل پنجم است که بررسی های لازم در خصوص آن انجام شده است. این نسل سطحی از امنیت، پایداری و سرعت را ارائه می دهد که شبکه های موبایلی اخیر قادر به فراهم کردن آن نیستند. افزون بر آن، اینترنت پرسرعت در بندر امکان بهره مندی از نرم افزارهای جدید را برای ارتقا عملکرد اضافه می کند.
در همین باره سناتور اقتصادی هامبورگ گفت: بستر آزمایش اجازه می دهد تا بتوانیم به راحتی آینده تکنولوژی و همکاری با جوامع بین المللی را در راستای ارتقا و بهبود استاندارها شاهد باشیم و در نهایت نه تنها بندر هامبورگ که این شهر می تواند از منافع ایجاد شده سود ببرد.
در سال تجاری 2017 میلادی، ارائه خدمات با کیفیت بالا از سوی اپراتورهای بندر هامبورگ می منجر به نتایج مدیریتی پایداری شد که در مقایسه با سال گذشته ارزشمند و قابل تقدیر است. از این رو، توان بالقوه برای رشد در سال های آتی در این بندر افزایش می یابد.
وی ادامه داد: با تکیه بر سرمایه گذاری در بخش زیرساخت های بندر، این بندر می تواند به هاب بین المللی تجارت دریایی تبدیل شود به گونه ای که تاثیر شگرف این بندر بر شرکت ها آن بوده که تمایل آنان به سمت دیجیتالی کردن و ایجاد مدل های تجاری دیجیتالی و هوشمند در راس امور قرار گرفته است.
توان عملیاتی تجارت دریابرد بندر هامبورگ در سال 2017 میلادی به 136.5 میلیون تن رسید که سطح بالایی از پایداری را نشان می دهد. در بخش کانتینری جابه جایی بار با افت یک درصدی همراه شد و به هشت میلیون و 800 هزار TEU رسید. در این میان، مجموع جابه حایی بار فله به میزان 44.7 میلیون تن در مقایسه با سال 2016 میلادی تغییری نکرد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار