۲۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۲

کاشت ۶۴ اصله نهال در بندر چابهار به یاد شهدای سانچی

به یاد و گرامیداشت شهدای نفتکش سانچی در دو نقطه از بندر چابهار ، تعداد 64 اصل نهال کاشته شد.
نویسنده: لیلا بیرانوند
کد خبر: ۷۸۵۴۰
کاشت ۶۴ اصله نهال در بندر چابهار به یاد شهدای سانچیبه گزارش خبرنگار مانا، امروز(جمعه) در منطقه آزاد بندر چابهار و بندر شهید بهشتی مجموعا ۶۴اصله نهال به یاد و خاطره شهدای نفتکش سانچی کاشته شد.
در مراسمی که به این منظور در منطقه آزاد بندر چابهار و سپس در بندر شهید بهشتی برگزار شد جمعی از مقامات کشوری و محلی از جمله معاون دریایی سازمان محیط زیست کشور، برخی از مسئولین کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، مقامات بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان، معاونین منطقه آزاد چابهار و دیگر مقامات محلی شهرستان چابهار حضور به هم رساندند.
در این مراسم پروین فرشچی معاون سازمان محیط زیست کشور در سخنانی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای نفتکش سانچی اظهار داشت: حادثه ای که برای این نفتکش اتفاق افتاد بسیار دردناک و تاثر برانگیز بود.
وی شهدای خدمت نفتکش سانچی را سرمایه های ملی خواند و خاطر نشان کرد: از سوی سازمان های مسئول مانند سازمان بنادر و دریانوردی و شرکت ملی نفتکش تلاش زیادی شد که ابعاد این حادثه کاهش یابد اما متاسفانه بزرگی سانحه به حدی بود که تلاش ها نتیجه ای در بر نداشت.
در ادامه، حضار در میدانی که در منطقه آزاد چابهار و یکی از بلوارهای بندر شهید بهشتی که به نام شهدای سانچی نامگذاری شدند مجموعا ۶۴ اصله نهال را قرس کردند.
شایان ذکر است، علیرضا تقوی معاون پشتیانی و سرمایه انسانی کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، علی اکبر غنجی مدیرعامل شرکت حمل فله کشتیرانی و احمد حسینی مشاور مدیرعامل به نمایندگی از سوی دکتر محمد سعیدی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران سه اصله نهال را به یادبود شهدای سانچی کاشتند.
 
 
 
 
ارسال نظرات
آخرین اخبار