۲۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۰

اجرای طرح نوسازی در کشتیرانی تایوان

شرکت کشتیرانی تایوان سفارش ساخت ده فروند کشتی کانتینربر با ظرفیت دو هزار و 800 TEU را صادر کرد.
نویسنده: الهام قربانی
کد خبر: ۷۸۵۲۴
اجرای طرح نوسازی در کشتیرانی تایوانبه گزارش گروه بین الملل مانا، هیئت مدیره شرکت حمل و نقل یانگ مینگ (Yang Ming Marine Transport Corporation) - شرکت کشتیرانی تایوانی- مجوز اجرای طرح نوسازی ناوگان را که اواخر سال 2017 مطرح شده بود، صادر کرد. بر اساس این طرح، یانگ مینگ سفارش ساخت ده فروند کشتی کانتینربر با ظرفیت دو هزار و 800 TEU را صادر و ده فروند کشتی کانتینری سایز 11 هزار TEU را اجاره خواهد کرد.
این شرکت اعلام کرد: مطابق با مقررات طرف قرارداد و قیمت پس از امضای قرارداد اعلام خواهد شد.
بر اساس اعلام این شرکت کشتی‌های جدید جایگزین کشتی‌هایی می‌شوند که در شرف آف‌هایر شدن هستند یا در دو، سه سال آینده از رده خارج خواهند شد.
سرمایه‌ مورد نیاز برای این نوسازی نیز از محل افزایش نقدینگی شرکت که از سال 2017 آغاز شده بود، تأمین خواهد شد. در پایان نوامبر 2017، یانگ مینگ اعلام کرد: آماده آغاز دومین دور از عرضه خصوصی سهام خویش با هدف کسب نقدینگی حدود 87 میلیون دلار است.
اولین عرضه خصوصی در فوریه سال 2017 انجام شد که در آن مورد شرکت به جمع‌آوری 54.8 میلیون دلار برای تقویت وضعیت مالی خود در راستای طرح بهبود اقدام کرد. علاوه بر این، در سال 2017 یانگ مینگ از طریق واگذاری برخی حقوق قانونی به سهامداران، نقدینگی معادل 200 میلیون دلار را به سیستم مالی خود تزریق کرد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار