۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۷
صبح امروز اتفاق افتاد:

آغاز مراسم بازگشت پیکر سه شهید سانچی به وطن/مراسم تشییع در نماز جمعه این هفته تهران

صبح روز چهارشنبه سه پیکر از شهدای خدمت نفتکش سانچی وارد کشور شدند.
نویسنده: لیلا بیرانوند
کد خبر: ۷۸۵۱۹
آغاز مراسم بازگشت پیکر سه شهید سانچی به وطن/مراسم تشییع در نماز جمعه این هفته تهرانبه گزارش خبرنگار مانا، در میان حزن و اندوه خانواده ها و همقطاران، سه پیکر از شهدای خدمت نفتکش سانچی از طریق چین وارد فرودگاه امام خمینی(ره) تهران شدند.
در مراسم رسمی استقبال از این شهدا جمعی از مقامات کشوری و لشکری، معاون وزیر راه وشهرسازی مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی مدیرعامل شرکت ملی نفتکش، برخی مقامات سازمان بنادر و دریانوردی، مسئولین و مدیران کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران و مقاماتی از دیگر ارگان ها و نهادها حضور دارند.
در این مراسم خانواده های داغدار سه شهید خدمت نفتکش سانچی محمد کاووسی تکاب، مجید نقیان و میلاد آروی از پیکر عزیزان خود استقبال کردند.
لازم به توضیح است، پیکر این سه شهید پس از مراسم رسمی برای انجام تشریفات قانونی به سازمان پزشکی قانونی کشور منتقل خواهد شد.
بر اساس این گزارش طبق آخرین اعلام مقامات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و شرکت ملی نفتکش ایران مراسم تشییع شهدای نفتکش سانچی پس از نماز جمعه این هفته شهر تهران با حضور نمازگزاران برگزار خواهد شد.
 
ارسال نظرات

نظرات کاربران

حسن بیطرفان Iran, Islamic Republic of ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۰
0
0
بیاد کلیه شهدای سانچی و به پاس قدردانی هر چه بیشتر از این عزیزان تقاضا دارم از شهید احسان فرجی هم در این کانال همراه با سایر شهدا هم یاد شده و تصویرشان گذاشته شود.
از توجه شما دست اندر کاران عزیز و همه خانواده محترم و معزز شهدا بی نهایت سپاسگزاریم.
آخرین اخبار