۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۷
سخنگوی شرکت ملی نفتکش:

پیکر سه شهید سانچی صبح چهارشنبه وارد تهران می شود

سخنگوی شرکت ملی نفتکش گفت: پس از انجام تشریفات قانونی مراسم عمومی و ملی تشییع سه شهید نفتکش سانچی برگزار خواهد شد.
نویسنده: وحید باسره
کد خبر: ۷۸۴۹۷
پیکر سه شهید سانچی صبح چهارشنبه وارد تهران می شود کاپیتان محسن بهرامی در گفتگو با خبرنگارمانا با اعلام این خبر که پیکر سه شهید سانحه نفتکش سانچی ساعت پنج صبح روز چهارشنبه از طریق چین وارد کشور خواهند شد، اظهار داشت: پیکرهای این شهدا طی مراسمی رسمی و با حضور خانواده هایشان برای انجام تشریفات قانونی از فرودگاه به سازمان پزشکی قانونی کشور انتقال داده می شوند.
وی با تاکید بر این نکته که زمان تحویل گیری پیکرها از پزشکی قانونی مشخص نیست، تصریح کرد: با این حال بر اساس تاکیدات وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مدیرعامل شرکت ملی نفتکش و با توجه به تاثیر عمیق سانحه سانچی بر افکار عمومی در حال برنامه ریزی برای برگزاری با شکوه مراسم تشییع این شهدا هستیم.
بهرامی محل برگزاری این مراسم را تهران دانست و افزود: با توجه به اینکه یکی از شهدا اهل شهرستان است و نهایتا پیکر وی به محل تولدش انتقال پیدا خواهد کرد اما به دلیل ابعاد ملی این حادثه، مراسم تشییع در پایتخت و در حضور اقشار مختلف مردم برگزار خواهد شد.
لازم به توضیح است که نفتکش سانچی متعلق به شرکت ملی نفتکش ایران در تاریخ بیست و چهارم دی ماه و در پی برخورد با کشتی فله بر چینی دچار حادثه شد و تمام 32 سرنشین آن جانباختند که در این میان تنها پیکر سه تن به دست آمد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار