۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۵

توسعه توریسم دریایی در مازندران با افتتاح سه هتل ساحلی

سه هتل ساحلی در شهرستانهای رامسر و نوشهر با سرمایه گذاری بخش خصوصی در راستای توسعه زیرساختهای توریسم دریایی مازندران به بهره برداری رسید.
نویسنده: حسنا شمس آرا
کد خبر: ۷۸۴۹۱
توسعه توریسم دریایی در مازندران با افتتاح سه هتل ساحلی
مدیر کل اداره میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان مازندران در گفتگو با خبرنگار مانا به پروژه های افتتاح شده در ایام دهه فجر امسال در بخش توریسم استان اشاره کرد و گفت: در این راستا هتل آپارتمان ترنج با ستاره دو و هتل سه ستاره کیمیا در شهرستان رامسر خبر داد.
دلاور بزرگ نیا در ادامه با اشاره به اینکه پروژه های مذکور در ساحل رامسر واقع شده اند، تاکید کرد: وجود این پروژه های اقامتی در ساحل رامسر، نقش مهمی در اسکان گردشگرانی که به سواحل و دریای رامسر سفر می کنند، دارند.                                                                                
وی خاطرنشان ساخت: همچنین در این ایام، پروژه اقامتگاه بوم گردی رامسر با حجم سرمایه گذاری 530 میلیون ریال در رامسر به بهره برداری رسیده است.
این مقام مسئول در استان مازندران در ادامه گفته های خود از افتتاح دفتر خدمات مسافرتی آوینا گشت خزر در شهرستان رامسر خبر داد.
مدیر کل اداره میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان مازندران به افتتاح اقامتگاه بوم گردی و فاز دوم پارک آبی در شهرستان بابل اشاره کرد و گفت: همچنین در ایام دهه فجر هتل آپارتمان سه ستاره آهوان در شهرستان ساحلی بابلسر به بهره برداری رسیده است.
وی با بیان اینکه در این ایام دو رستوران ساحلی در شهرستان محمود آباد به بهره برداری رسیده است، اظهار داشت: همچنین در این ایام شاهد افتتاح یک رستوران در آمل، یک رستوران در چالوس و یک رستوران دیگر در شهرستان نور بوده ایم.                                                                                
بزرگ نیا از افتتاح هتل آپارتمان ساحلی شادی با درجه سه ستاره در ساحل شهرستان نوشهر خبر داد و گفت: این هتل ساحلی از جذابیت خاصی برای گردشگران برخوردار است.
وی اذعان داشت: با افتتاح این هتل، امسال شاهد بهره برداری از سه هتل ساحلی در استان مازندران بودیم که این امر نقش مهمی در توسعه زیرساختهای توریسم دریایی مازندران محسوب می شود.
به گفته این مقام مسئول در استان مازندران، تمام این هتل های ساحلی با سرمایه گذاری صددرصدی سرمایه گذار بخش خصوصی ایجاد و به بهره برداری رسیده اند که بدون شک در آینده نزدیک از بازده اقتصادی خوبی برای سرمایه گذاران برخوردار خواهند بود.
مدیر کل اداره میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان مازندران با اشاره به تداوم توسعه زیرساختهای گردشگری استان با همراهی سرمایه گذاران بخش خصوصی، تاکید کرد: همچنین در ایام دهه فجر امسال شاهد افتتاح یک هتل دو ستاره در شهرستان ساری و یک هتل آپارتمان یک ستاره در شهرستان تنکابن به عنوان زیرساخت اقامتی در استان بوده ایم.
وی در ادامه از افتتاح شش دفتر خدمات مسافرتی در شهرستان های مختلف استان مازندران خبر داد و گفت: افزوده شدن این تعداد دفتر خدمات مسافرتی می تواند نقش موثری در توسعه هر چه بیشتر گردشگری استان داشته باشد.
این مقام مسئول در استان مازندران در ادامه به افتتاح موزه خصوصی تاریخ طبیعی رامسر به عنوان پروژه دیگر افتتاح شده در ایام دهه فجر امسال اشاره کرد و گفت: این موزه از جذابیت خاصی برای گردشگران ورودی به شهرستان رامسر برخوردار است.
بزرگ نیا همچنین به افتتاح کارگاه دائمی و نمایشگاه صنایع دستی و در محل نمایشگاه اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان در شهرستان ساری در ایام دهه فجر امسال به عنوان پروژه دیگر این اداره کل اشاره کرد.
وی در ادامه گفته های خود با اشاره به تعطیلات ایام نوروز، اظهار داشت: با توجه به افتتاح پروژه های مذکور، انتظار می رود درتعطیلات نوروز 97 بتوانیم خدمات مناسب تری را به گردشگران ورودی به استان ارائه دهیم.
ارسال نظرات
آخرین اخبار