۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۰
رئیس جامعه هتلداران کیش عنوان کرد:

تخفیف 30 درصدی خدمات گردشگری کیش در ایام دهه فجر

رئیس جامعه هتلداران جزیره کیش از تخفیف 30 درصدی هتلهای کیش و سایر خدمات گردشگری این جزیره به مناسبت ایام دهه فجر در بهمن ماه امسال خبر داد.
نویسنده: حسنا شمس آرا
کد خبر: ۷۸۴۷۳
تخفیف 30 درصدی خدمات گردشگری کیش در ایام دهه فجر
مسیح الله صفا در گفتگو با خبرنگار مانا با اشاره به افزایش ورود گردشگران به جزیره کیش بعد از اتمام ماه صفر درمقایسه با مدت مشابه سال گذشته، گفت: روند ورود گردشگران به جزیره از بهمن ماه سال جاری افزایش یافته و با توجه به اینکه ظرفیت تمام هتل های کیش تکمیل شده اما درایام دهه فجرتخفیف 30 درصدی برای خدمات گردشگری وهتل های این جزیره در نظر گرفته شده است.                                                                                                       
وی با اشاره به  ترافیک خط هوایی در مسیر کیش تصریح کرد: درحال حاضربیش از 90 درصد ظرفیت هواپیماهای ورودی به کیش تکمیل است.
رئیس جامعه هتلداران جزیره کیش افزود: به منظور ایجاد تسهیلات مناسب برای جذب گردشگر جلسات متعددی از سوی مقامات گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش با روسای شرکت های هواپیمایی برگزار می شود تا در این ایام قیمت بلیط پروازها افزایش نیابد.                                                               
صفا در ادامه گفته های خود به توسعه زیرساخت های گردشگری جزیره کیش، اشاره و خاطرنشان کرد: هم اکنون 38 هتل با درجات و ستاره های مختلف در این جزیره با سرمایه گذاری بخش خصوصی  در دست احداث است که به تدریج  با اتمام عملیات ساخت و تجهیز لوازم با مجوز سازمان منطقه آزاد کیش به بهره برداری خواهند  رسید.
وی دراین باره ادامه داد: سازمان منطقه آزاد کیش تسهیلات ویژه ای را در اختیار سرمایه گذاران به منظور رشد سریعتر جزیره کیش قرار می دهد.
صفا با اشاره به اینکه هم اکنون 50 هتل در جزیره کیش به گردشگران خدمات اقامتی ارائه می دهند، تاکید کرد: در آینده ای نه چندان دور با تکمیل هتل های دردست احداث شاهد فعالیت حداقل 91 هتل با کیفیت در جزیره کیش خواهیم بود.                                                                             
این مقام مسئول در جزیره کیش با بیان اینکه هتل هایی که هم اکنون در جزیره کیش به عنوان یکی از اصلی ترین زیرساختهای گردشگری جزیره فعالیت می کنند، بیان داشت: هر ساله فعالیت های خود را مطابق با استانداردهای روز دنیا هماهنگ می کنند. 
وی همچنین از برگزاری کلاس های آموزشی مختلف برای مدیران و کارکنان هتل های جزیره از سوی جامعه هتل داران کیش خبر داد و گفت: این امربا هدف آشنایی کارکنان و مدیران هتل ها با آخرین اطلاعات روز دنیا در زمینه هتل داری صورت می گیرد.                                                            
به گفته عضوهیئت امنای ستاد جشن ها و مناسبت های ویژه جزیره کیش، همچنین مسافران می توانند در صورت عدم رضایت از ارائه خدمات هتل ها از جمله اقامت، غذا، ترانسفر، بهداشت و ... به جامعه هتلداران جزیره و یا سازمان منطقه آزاد کیش شکایت کنند و مطمئن باشند که به شکایت آنها در اسرع وقت رسیدگی خواهد شد.
وی در ادامه درباره وضعیت نرخ هتل های کیش در نوروز 97 یادآور شد: از آنجا که بیش از 80 درصد از هتل های کیش تحت گارانتی دفاتر خدمات مسافرتی قرار دارند، لذا نرخ گذاری به عهده مدیران هتل ها نیست بلکه چارتر کننده ها نرخ هتلینگ را تعیین می کنند.
صفا افزود: بنابراین جامعه هتلداران کیش نمی تواند چارتر کننده ها را مجاب به کاهش نرخ هتل ها کند.
وی اذعان داشت: در نتیجه همچون سال های گذشته در ایام نوروز، هتل های کیش خدمات خود را بدون تخفیف به گردشگران ارائه می دهند.
این فعال بخش خصوصی در امر توریسم دریایی، اظهار امیدواری کرد: در ایام نوروز شاهد افزایش نرخ خدمات گردشگری در جزیره نباشیم تا به این ترتیب گردشگران بیشتری بتوانند به این جزیره زیبای مرجانی سفر کنند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار