۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۲
امروز به امضا رسید:

تفاهم نامه مشترک کشتیرانی جمهوری اسلامی و تامین سرمایه امین

کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران و شرکت تامین سرمایه امین تفاهم نامه مشترک مالی امضا کردند.
نویسنده: لیلا بیرانوند
کد خبر: ۷۸۴۰۸
تفاهم نامه مشترک کشتیرانی جمهوری اسلامی و تامین سرمایه امینبه گزارش خبرنگار مانا امروز(یکشنبه) کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران و شرکت تامین سرمایه امین در زمینه همکاری ها و مشاوره مالی تفاهمنامه مشترک امضا کردند.
در مراسم امضا این تفاهم نامه که با حضور رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران و جمعی از مدیران این شرکت به همراه مدیرعامل و معاونین شرکت تامین مالی امین برگزار شد؛ دکتر محمد سعیدی با بیان اینکه شرکت تامین مالی امین بزرگترین شرکت تامین مالی کشور است، تصریح کرد: با توجه به پتانسیل های بالایی که این شرکت دارد از چند ماه قبل مذاکرات خوبی را در جهت همکاری مشترک آغاز کردیم.
وی با اشاره به این مهم که کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران برای پیشبرد اهداف توسعه ای خود نیازمند تامین مالی است، افزود: شرکت تامین مالی امین با توجه به رویکرد فعال و جوانی که دارد می تواند در این زمینه کمک شایان توجهی ارائه دهد.
رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران همکاری دو مجموعه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران و تامین سرمایه امین را محدود به تامین مالی پروژه ها ندانست و خاطر نشان کرد: ارائه مشاوره و تامین مالی از منابع خارجی از جمله همکاری هایی است که امروز با تفاهم نامه ای که بین طرفین امضا می شود در دستور کار قرار می گیرد.
دکتر سعیدی با تاکید بر اقدامات خوب شرکت تامین مالی امین طی شش ماه اخیر در همکاری با شرکت های بزرگ کشور، گفت: با امضای تفاهم نامه مشترک این شرکت با کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران شاهد یک همکاری جدی و شفاف خواهیم بود.
در ادامه این مراسم، سعید بداغی، مدیر عامل شرکت تامین سرمایه امین با بیان اینکه تلاش می کنیم خدمات ارائه شده به دیگر شرکت های بزرگ طرف قرارداد در کشور را در کشتیرانی جمهور اسلامی ایران متمرکز کنیم، تصریح کرد: امیدواریم از بهار سال آینده همکاری دو مجموعه به ثمر بنشیند و نتایج خوبی از آن حاصل شود.
وی ضمن اعلام این مطلب که خود را بخشی از خانواده کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران می دانیم، افزود: همکاری پیش رو بین دو مجموعه تامین سرمایه امین و کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران با هدایت های دکتر سعیدی قطعا برای کشور ثمرات بسیار خوبی را در بر خواهد داشت.

ارسال نظرات
آخرین اخبار