۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۹

درآمد سازمان بنادر درسال جاری افزایش یافت

مدیرکل امور مالی سازمان بنادر و دریانوردی گفت: با وجود افزایش درآمد شاهد کاهش بدهکاران نسبت به ده ماهه سال قبل بوده ایم.
نویسنده: سپیده یوسفی
کد خبر: ۷۸۴۰۳
درآمد سازمان بنادر درسال جاری افزایش یافت به گزارش مانا لقمان پارسی نیا درباره شفافیت مباحث مالی درسازمان بنادر گفت: همواره در امور مالی بنادر بر شفافیت کاری تاکید بوده است بنابراین  تنها راه برای رسیدن به این هدف اجرای بی کم و کاست قوانین و مقررات است.
وی خاطرنشان کرد: جذب مطالبات و کاهش بدهکاران، مساله مهمی است که در دستور کار سازمان بنادر قرار گرفته است از این رو به منظور پشتیبانی به موقع عملیات و به استناد آیین نامه مالی، سازمان ملزم به ارائه خدمات نقدی به مشتریان است درغیر این صورت با مشکل نقدینگی مواجه خواهد شد.
ذی حساب و مدیرکل مالی سازمان بنادر و دریانوردی با تاکید بر تسریع انجام امورمالی و روانی کار در کنار انضباط، عنوان کرد: ارتباط سازمان با دستگاه های نظارتی مناسب است و از این حیث وضعیت مطلوبی  وجود دارد؛ با این وجود برارتقا این ارتباطات تاکید می شود.
وی افزود: مدیران مالی به تنهایی نمی توانند نقش آفرین باشند و لازم است مدیران و مسوولین عملیاتی بنادرهمراهی لازم را داشته باشند که خوشبختانه در سال جاری در زمینه وصول مطالبات وضعیت مطلوبی وجود داشته و با وجود افزایش درآمد شاهد کاهش بدهکاران نسبت به ده ماهه سال قبل بوده ایم.
وی با بیان اینکه سازمان به سمت کاهش هزینه های جاری رفته است تا درمباحث مالی صرف جویی داشته باشد، اظهارداشت: شناسایی و افزایش درآمدهای سازمان بنادراهمیت بسزایی دارد که باید مورد پیگیری قرار گیرد، دراین میان برای تشویق متولیان سازو کاری پیش بینی شده است.
پارسی نیا با ابرازرضایت از روند رو به رشد درآمد زایی در این سازمان عنوان کرد: البته سازمان به این شرایط قانع نیست و به دنبال افزایش هر چه بیشتر درآمدها، کاهش بدهکاران و ایجاد شفافیت است تا در نهایت مشتریان از این اقدامات منتفع شوند.
وی با اشاره به اینکه ایجاد رویه های مشترک و یکسان در فرآیند شفافیت مالی اثرگذار است، گفت: باید رویه های متفاوت و اعمال سلیقه در مسایل مالی جلوگیری شود. این امر در برگزاری مناقصه ها نیز اثر بسزایی دارد. هرمناقصه ای، منتج به یک قرارداد خواهد شد و اگر خدشه ای در مناقصات وارد شود، قراردادها نیز دچار مشکل می شوند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار