۱۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۴
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان به مانا خبر داد:

اعلام برنده فاز سه بندر شهید رجایی در سال جاری/ افتتاح 25 پروژه در دهه فجر/ برای خدمات رسانی در نوروز آماده می شویم

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان گفت: برنده مزایده فاز سوم بندر شهید رجایی در سال جاری اعلام می شود.
نویسنده: وحید باسره
کد خبر: ۷۸۳۷۲
اعلام برنده فاز سه بندر شهید رجایی در سال جاری/ افتتاح 25 پروژه در دهه فجر/ برای خدمات رسانی در نوروز آماده می شویم اله مراد عفیفی پور در گفتگو با خبرنگا مانا، با اعلام این خبر که 25 پروژه در حوزه بنادر و دریانوردی استان هرمزگان در ایام دهه فجر افتتاح خواهد شد، درباره مهم ترین این پروژها اظهار داشت: پایانه کانتینری مرئی ساحل یکی از این پروژه هاست همچنین موج شکن مردمی قشم، آب شیرین کن آب و فاضلاب منطقه ای و دو مخزن بانکرینگ در بندر نفتی خلیج فارس از جمله پروژهایی است که در ایام الله دهه فجر در بندر شهید رجایی افتتاح خواهد شد.
وی همچنین در رابطه با پروژه فاز سوم بندر شهید رجایی تصریح کرد: مزایده این فاز نیز در سال جاری با اعلام برنده آن تعیین تکلیف می شود.
عفیفی پور در ادامه با توجه به در پیش بودن نوروز 1397 درباره برنامه های اداره بنادر استان هرمزگان نیز اظهار داشت: طی روزهای آینده جلسات هماهنگی در جهت کسب آمادگی لازم برای هر چه بهتر انجام شدن مسافرت های دریایی در سواحل هرمزگان با حضور تمام نهادهای مسئول استانی برگزار خواهد شد.
وی در این باره افزود: آمادگی برای کنترل و بازرسی شناورها و تعیین مسیرهای تردد آنها و در نهایت به حداکثر رساندن سطح توان امکانات و تجهیزات مسافری در بنادر هرمزگان از جمله مهمترین محورهای این جلسات مشترک است.
مدیر کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان در ادامه با اعلام اینکه در نوروز 97 سه شناور مسافری جدید به ظرفیت 350 صندلی به ظرفیت مسافری هرمزگان اضافه می شود، تاکید کرد: همزمان تلاش خواهیم کرد تا برای افزایش ایمنی مسافران دریایی شناورهایی که قابلیت اجرای استاندارهای لازم را نداشته باشد از چرخه خارج کنیم.
ارسال نظرات
آخرین اخبار