۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۲

فرانسه با دانمارک برای دیجیتالی شدن وارد رقابت شدند

چندی پس از اعلام کشتیرانی دانمارک مبنی بر ورود به تکنولوژی بلاک چین، کشتیرانی CMA CGM فرانسه نیز از راه اندازی انکوباتور استارت آپ خود موسوم به Ze Box در شهر مارسی این کشور به منظور کمک به روند دیجیتالی شدن خبر داد.
نویسنده: فاطمه مونسان
کد خبر: ۷۸۳۵۸
فرانسه با دانمارک برای دیجیتالی شدن وارد رقابت شدند
به گزارش گروه بین الملل مانا پس از اینکه کشتیرانی مرسک دانمارک و شرکت پیشگام مشاوره ای IT و تکنولوژی کامپیوتر چند ملیتی مستقر در نیویورک آمریکا (IBM ) تصمیم به تشکیل شرکت سرمایه گذاری مشترک با هدف توسعه و بهره گیری از تکنولوژی بلاک چین گرفتند، کشتیرانی CMA CGM فرانسه نیز خبر از راه اندازی انکوباتور استارت آپ خود موسوم به Ze Box در شهر مارسی این کشور داد. 
این گزارش ادامه داد: Ze Box در ماه ژوئن سال جاری میلادی فعالیت خود را آغاز خواهد کرد و میزبان دوازده استارت آپ از گوشه و کنار جهان خواهد بود، درخواست برای تقاضا به زودی اعلام خواهد شد.
یکی از مقامات کشتیرانی فرانسه با اشاره به اینکه ایجاد Ze Box بخشی از استراتژی CMA CGM برای دیجیتالی ساختن یکی از ستون های توسعه خود است، گفت: این ابداع سبب تسریع، تکمیل و تقویت ابتکاراتی خواهد شد که هم اکنون از سوی این کشتیرانی راه اندازی شده اند.
این ابتکارات شامل تعیین ماموران ارشد دیجیتالی در سراسر جهان و ایجاد ونچرهای CMA CGM است، ساختار شرکتی ونچر بر روی سرمایه گذاری هایی در تکنولوژی های ابداعی متمرکز خواهد شد.
ونچرهای CMA CGM بر روی بورس کشتیرانی نیویورک (NYSHEX) نیز سرمایه گذاری کرده است و از انکوباتوراستارت آپ Le Carburateur برای نواحی شمالی مارسی حمایت می کند، افزون بر این، حمایت مالی به تجارت های مربوط به بخش های حمل و نقل و لجستیک را ارائه می دهد. هم چنین یک شراکت با شرکت مشاوره ای تکنولوژی اطلاعات Infosys هند و غول های تجارت الکترونیکی مانند علی بابای چین را نیز به راه انداخته است.
Rodolphe Saadé" مدیرعامل کشتیرانی CMA CGM گفت: به همراه Ze Box، این کشتیرانی در حال تسریع بخشی به استراتژی دیجیتالی خود و توسعه تجهیزات جهت تبدیل شدن به پیشگام صنعت حمل و نقل در زمینه ابداع و ابتکار است.
وی در پایان افزود: از طریق ترکیب مهارت خود با یکی از استارت آپ ها که میزبان Ze Box خواهد بود، ابداعات جهانی که ارزش برای مشتریان و کشتیرانی CMA CGM ایجاد می کند را توسعه خواهیم داد.
برچسب ها: دانمارک فرانسه
ارسال نظرات
آخرین اخبار