۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۲

امداد به خدمه شناور در عسلویه با موفقیت اجراء شد

معاون دریایی و بندری اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: در راستای خدمات رسانی به حادثه دیده‌گان در خلیج فارس عملیات امداد پزشکی به خدمه شناورCrane barge، در عسلویه با موفقیت اجراء شد.
نویسنده: امین رجب زاده
کد خبر: ۷۸۳۴۹
امداد به خدمه شناور در عسلویه با موفقیت اجراء شدبه گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، محمد شکیبی نسب در نشست با خبرنگاران در بوشهر با تاکید بر رسیدگی به حادثه دیده‌گان در آبهای خلیج فارس اظهار داشت: هم‌اکنون پنج شناور ناجی با تجهیزات مدرن و پیشرفته به همراه نیروی انسانی تخصصی در آب‌های خلیج فارس به سانحه دیدگان خدمات‌رسانی می‌کنند.
وی از اجرای ماموریت  برای عملیات امداد پزشکی به خدمه شناورCrane barge، در عسلویه  خبر داد و گفت: در پی اعلام شناور مذکور به مرکز فرعی جستجو و نجات دریایی عسلویه مبنی بر مصدومیت یک نفر از خدمه( گاز گرفتگی)، هماهنگی لازم بعمل آمد و ناجی 20 از بندر دیر به منطقه اعزام شید.
شکیبی نسب افزود: با رسیدن شناور ناجی 20 به موقعیت و  تحویل فرد بیمار در اسکله پارس بندر عسلویه تحویل عوامل اورژانس مستقر برروی اسکله شد.
معاون دریایی و بندری اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر با اشاره به اینکه شناورهای حادثه دیده با هرگونه دستگاه‌های ارتباط تلفنی می‌تواند با مرکز جستجو و نجات دریایی استان بوشهر تماس برقرار کنند افزود: تلفن اطلاع‌رسانی 1550 در مرکز اصلی جستجو و نجات دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر برای تمامی محدوده این استان ایجاد شده که دریانوردان می‌توانند خدمات لازم از این مرکز دریافت کنند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار