۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۸

راه اندازی خط مستقیم کشتیرانی از کره جنوبی به بنگلاش

خطوط حمل کره جنوبی موسوم به HMM و Sinokor در ماه فوریه سال جاری میلادی، خط جدید اتصال بین کره، چین و بنگلادش موسوم به KCB را معرفی خواهد کرد.
نویسنده: سارا زینالزاده
کد خبر: ۷۸۳۳۸
راه اندازی خط مستقیم کشتیرانی از کره جنوبی به بنگلاش
به گزارش گروه بین الملل مانا و به نقل از آلفالاینر، خط کشتیرانی HMM و Sinokor کره جنوبی با همکاری یکدیگر اتصال بین این کشور با چین و بنگلادش را از طریق، گذر از راه بندری Kaohsiung تایوان در ماه فوریه سال 2018 میلادی برقرار می کنند و پوشش خدمات رسانی در آسیای جنوب شرقی را گسترش می دهند.
بر اساس این گزارش، پنج شناور فعال در این خط که به ترتیب سه ودو فروند آن متعلق به HMM و Sinokor است طی پنج هفته خدمات رسانی را انجام می دهند و در بنادر بوسان، نینگبو، شانگهای، Chittagong، سنگاپور، Kaohsiung و بوسان پهلو می گیرند. 
این گزارش ادامه داد: نام تجاری خط "کره- چین- بنگلادش" (KCB) از سوی خط کشتیرانی HMM انتخاب شده و شرکت Sinokor هنوز نام خط سرویس دهی خود را اعلام نکرده است. فعالیت خط جدید از روز 11 ماه فوریه سال جاری میلادی و از بندر بوسان کره جنوبی آغاز می شود. 
خط جدید KCB برای نخستین بارارتباط مستقیم بین کره جنوبی و بنگلادش را برقرار می سازد.
افزون بر آن، خط مذکور چهارمین خط اتصال دهندۀ مستقیم چین به بنگلادش است. خط CCS کشتیرانی PIL، MCC مرسک موسوم به IA-7 و SH-1 نیز به ترتیب سه خط سرویس دهی به چین هستند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار