۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۹

خدمات رو-رو کشتیرانی MSC سوئیس به آفریقا آغاز شد

شرکت کشتیرانی MSC سوئیس از راه اندازی نخستین سرویس رو-رو خود برای پوشش تجارت اروپای شمالی- آفریقای غربی خبر داد.
نویسنده: سارا زینالزاده
کد خبر: ۷۸۳۳۷
خدمات رو-رو کشتیرانی MSC سوئیس به آفریقا آغاز شدبه گزارش گروه بین الملل مانا، لوپ چهارده روزه برای پوشش تجارت اروپای شمالی- آفریقای غربی طی چهار هفته با به کارگیری دو فروند شناور حمل خودرو و کامیون به ظرفیت شش هزار و 700 ceu از سوی کشتیرانی MSC سوئیس و تاریخ 19 ماه فوریه سال جاری میلادی فعالیت خود را آغاز می کند.
بر اساس این گزارش، شناورهای MSC IMMACOLATA و MSC CRISTIANA در بنادر Le Havre، آنتورپ، Dakar، Conakry، Abidjan و Le Havre پهلو می گیرد. این شناورها در چارتر اپراتور سومی هستند که نام آن اعلام نشده است.
خط جدید خدمات کامل کانتینری در مسیر اروپای شمالی-آفریقای غربی را تامین می کند و خدمات NWC-Canary-WAF و اروپای شمالی و آفریقای مرکزی موسوم به Angola Express را ارائه می دهد تا حمل بار نیمه فله شامل تجهیزات مهم و پروژه های خاص را تسهیل شود.
شناورهای رو-رو شرکت کشتیرانی MSC سوئیس در بندر آنتورپ و ترمینال اپراتورهای بین المللی خودرو موسوم به ICO مدیریت می شوند. خدمات کانتینری شرکت سوئیسی به گونه ای ادامه خواهد یافت که مدیریت آن به طور جداگانه در ترمینال اروپایی MSC PSA با سرمایه گذاری مشترک و برابر انجام می شود. این ترمینال هاب اصلی شرکت کشتیرانی MSC در اروپای شمالی است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار