۰۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۹
مدیرکل هواشناسی استان بوشهر:

سواحل بوشهر به تناوب مواج و طوفانی می‌شود

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر گفت: از ظهر روز شنبه تا پایان هفته آینده به سبب وزش باد شدید شمال‌غربی، سراسر خلیج‌فارس به تناوب مواج و طوفانی خواهد بود.
نویسنده: امین رجب زاده
کد خبر: ۷۸۳۰۵
سواحل بوشهر به تناوب مواج و طوفانی می‌شود
نادر شفیع‌خدایی در گفتگو با خبرنگار مانا در بوشهر از ناپایداری‌های جوی، باد شدید و کاهش محسوس دما در استان بوشهر خبردادو اظهار داشت: در روزهای پایانی هفته شاهد ناپایداری‌های جوی در استان هستیم و پس از آن با وزش باد شدید و کاهش محسوس دما روبرو می شویم.
وی با اشاره به بارندگی‌های پراکنده در نقاط مختلف استان بوشهر بیان کرد: از اواخر هفته جاری به سبب نفوذ امواج ناپایدار به آسمان استان در فاصله زمانی روز جمعه تا ظهر روز شنبه آینده ضمن افزایش سرعت باد جنوبی، شاهد رگبارهای خفیف و پراکنده باران، گاهی همراه با رعد و برق و وزش تندبادهای لحظه‌ای در استان خواهیم بود.
مدیر کل هواشناسی استان بوشهر افزود: از ظهر روز شنبه تا پایان هفته آینده به سبب وزش باد شدید شمال‌غربی، سراسر خلیج‌فارس به تناوب مواج و طوفانی خواهد بود و طی این مدت ایجاد گرد و خاک و کاهش دید نیز پیش‌بینی می‌شود.
شفیع خدایی به دریانوردان توصیه کرد: در زمان مذکور از ترددهای غیر ضروری در دریا خودداری کنند.
وی صریح کرد: با استقرار توده هوای سرد از روز شنبه تا اواخر هفته آینده دمای هوا به طور محسوس و قابل ملاحظه‌ای (بین 5 تا 10 درجه) کاهش می یابد.
 
برچسب ها: مواج طوفانی
ارسال نظرات
آخرین اخبار