۰۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۴

آغاز دور جدیدی از همکاری های دی پی ورلد و هند

اپراتور بین المللی دی پی ورلد و صندوق سرمایه گذاری ملی هند یک شراکت را با هدف ایجاد پلتفرمی برای پروژه های سرمایه گذاری در بنادر و صنعت لجستیک هند شکل دادند.
نویسنده: فاطمه مونسان
کد خبر: ۷۸۲۷۵
آغاز دور جدیدی از همکاری های دی پی ورلد و هند به گزارش گروه بین الملل مانا رویترز نوشت: اپراتور بین المللی دی پی ورلد مستقر در دبی به همراه صندوق زیر ساختاری و سرمایه گذاری ملی هند NIIF خبر از تشکیل یک صندوق مشترک با سرمایه بیش از سه میلیارد دلار برای پروژه های سرمایه گذاری در بخش های حمل و نقل و لجستیک هند داد.
این گزارش ادامه داد: قرارداد اخیر به دنبال امضاء تفاهم نامه بین مقامات دی پی ورلد و هند در ماه می سال 2017 منعقد شد. براین اساس، سرمایه مذکور بر کسب دارایی ها و توسعه پروژه ها در بنادر، کریدورهای کالا، مناطق اقتصادی ویژه مرتبط با بندر، ترمینال های کانتینری خشکی و هم چنین زیرساختار لجستیکی شامل سردخانه، متمرکز خواهد شد.
"Sujoy Bose"مدیراجرائی NIIF با اشاره به اینکه جابجایی کارگوی و لجستیک کارآمد از اجزای حیاتی و ضروری برای رشد مستمر و توسعه اقتصاد هند به ویژه در بخش تولید به شمار می آیند،افزود: این نخستین سرمایه گذاری NIIF محسوب می شود و می تواند به خوبی نشان دهد که چگونه NIIF می تواند سرمایه و مهارت بین المللی را برای سرمایه گذاری در بخش زیرساختار حیاتی و اصلی در هند، به کار اندازد.
در ادامه این گزارش آمده است: به لطف احیاء تجارت جهانی در سال گذشته، دی پی ورلد در ابتدای سال جاری میلادی اعلام کرد، به دنبال رشد 10 درصدی در حجم ناخالص هستیم.
ناگفته نماند، زمانی انتظارات بالا رفت که این اپراتور بندری بیش از یک میلیارد دلار را برای متنوع سازی تجارت خود در سراسر زنجیره لجستیک سرمایه گذاری کرد و در عین حال تکنولوژی های هوشمند را به دقت رصد کرد.
"بین سلیمان" رئیس دی پی ورلد در بیانه ای اعلام داشت، شیب صعودی تجارت جهانی که فراتراز انتظار بود، به دی پی ورلد کمک کرد تا در بازار پیشی گیرد و انتظار می رود رشد بیشتری را در سال جاری میلادی به نمایش گذارد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار