۰۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۱

رونق مدرسه غواصی در جزیره هرمز

فعال بخش خصوصی در توریسم جزیره هرمز از رونق مدرسه غواصی در این جزیره به عنوان یکی از جاذبه های اصلی این جزیره خبر داد.
نویسنده: حسنا شمس آرا
کد خبر: ۷۸۱۹۸
رونق مدرسه غواصی در جزیره هرمز مریم جنابی در گفتگو با خبرنگار مانا بیان داشت: مدرسه غواصی جزیره هرمز که از تابستان سال گذشته شروع به فعالیت کرده است، همواره پررونق است و مورد استقبال علاقه مندان به این ورزش دریایی قرار دارد.                                                                                            
مدیر عامل دفتر خدمات مسافرتی فعال در امر ورود تور به جزیره هرمز ادامه داد: این مدرسه غواصی در قالب مبتدی و پیشرفته به علاقه مندان خدمات ارائه می دهد.
وی همچنین به برگزاری تورهای غواصی نیم روزه برای گردشگران در جزیره هرمز اشاره کرد و گفت: این تور غواصی از ساعت هفت صبح تا سه بعدازظهر برگزار می شود.
جنابی عنوان کرد: در ابتدا به گردشگران آموزش مختصری در خصوص غواصی داده می شود سپس همراه با مربیان خبره غواصی برای بازدید از زیبایی ها کف دریا به فاصله چند کیلومتری از ساحل هرمز برده می شوند و مدتی را به گشت در زیر آب می پردازند.                                                                    
وی جزیره لارک را یکی از مکان های بی نظیر برای غواصی عنوان کرد و گفت: آبهای ساحلی این جزیره که به بهشت مرجان ها معروف است، برای غواصی بسیار جذاب است.
این فعال بخش خصوصی در امر توریسم دریایی جزیره، خاطرنشان ساخت: فاصله جزیره هرمز تا لارک حدود 40 دقیقه است که در صورت درخواست گردشگران، جهت غواصی به این جزیره نیز خواهیم رفت.                                                                                                 
وی تاکید کرد: ورود گردشگران به جزیره هرمز به ویژه جهت غواصی با گرم شدن هوا در فصل تابستان نیز قطع نخواهد شد و در این فصل نیز از رونق خبوی برخوردار است.
به گفته وی، برگزاری تورهای غواصی در جزیره هم روزه امکان ندارد، چرا که در شرایطی که دریا ناآرام و مواج باشد، امکان غواصی وجود ندارد.
این فعال بخش خصوصی در امر گردشگری دریایی عنوان کرد: گردشگران با دو هدف طبیعت گردی در جزیره و یا غواصی در آبهای هرمز به این جزیره سفر می کنند؛بازدید از قلعه پرتغالی های جزیره هرمز به عنوان یکی از مهمترین مواریث فرهنگی خلیج فارس از جمله برنامه های تور گردشگری جزیره هرمز محسوب می شود که برای گردشگران بسیار جذاب خواهد بود.                                                                                                          
وی با اشاره به اینکه این قلعه در ساحل جزیره واقع شده است، گفت: وجود قلعه پرتغالی ها در جزیره هرمز، جذابیت های این جزیره را چند برابر کرده است.
مدیر عامل دفتر خدمات هوایی و جهانگردی کهکشان عرش آراد در خصوص تور گردشگری جزیره هرمز عنوان کرد: بازدید از دره سکوت و دره مجسمه های جزیره هرمز به عنوان بخشی از ژئوپارک این جزیره نیز از دیگر برنامه های تور جزیره هرمز محسوب می شود.                                              
به گفته جنابی، میزان گردشگران ورودی به جزیره هرمز از مقصد بندر عباس در روزهای آخر هفته به شدت افزایش می یابد.                    
این فعال بخش خصوصی در امر توریسم خلیج فارس اظهار داشت: پیش بینی می شود از هم اکنون تا پایان تعطیلات نوروزی شاهد ورود تعداد زیادی گردشگر به جزیره هرمز باشیم.
وی تاکید کرد: در صورتی که امکانات و تاسیسات گردشگری به همراه زیرساختهای لازم و ضروری در جزیره هرمز ایجاد شود، این جزیره قابلیت تبدیل شدن به یکی از قطب های اصلی گردشگری خلیج فارس را دارد که امیدواریم این امر با حضور سرمایه گذاران بخش خصوصی هر چه سریعتر فراهم شود.
ارسال نظرات
آخرین اخبار