۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۰

یک زن سرپرست حوزه نظارت گمرکات استان گیلان شد

برای اولین بار یک زن به عنوان سرپرست حوزه نظارت گمرکات گیلان منصوب شد.
نویسنده: سپیده یوسفی
کد خبر: ۷۸۰۳۷
یک زن سرپرست حوزه نظارت گمرکات استان گیلان شد
به گزارش خبرنگار مانا رئیس کل گمرک ایران طی حکم ویدا شفقتی را به عنوان سرپرست حوزه نظارت گمرکات استان گیلان منصوب کرد.
ویدا شفقتی پیش از این سمت معاونت امور گمرکی ستاد نظارت گمرکات گیلان را به عهده داشت.
در مراسم تودیع و معارفه ناظر گمرکات گیلان که با حضور مدیران گمرک آستارا و حسن رود  برگزار شد محمد شهبازی ناظر پیشین گمرکات گیلان ضمن ارائه گزارش از عملکرد گمرکات گیلان در طول دوران خدمت از کلیه همکاران تقدیر و تشکر کرد.
شهبازی در ادامه برای سرپرست جدید آرزوی موفقیت کرد و خواهان تداوم همکاری کارکنان با سرپرست جدید شد.
شفقتی نیز ابراز امیدواری کرد: گمرکات گیلان همچون گذشته با استفاده از نیروهای کارآمد خود گام‌های موثری در راستای تحقق اهداف سازمانی بر‌دارد.
وی بررسی و رفع نواقص و اشکالات پیش آمده در سامانه جامع امور گمرکی به منظور به روزرسانی و رفع مشکلات جهت تسریع در کار ارباب رجوع، احصا قوانین و مقررات مخل تجارت خارجی و ارسال آن به ستاد جهت اصلاح از طریق تشکیل جلسات بازنگری و بررسی بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌های صادره، برگزاری جلسات زمان‌سنجی رویه صادرات جهت بررسی علت تاخیر و افزایش ترخیص کالای صادراتی و رفع آن و پیگیری مشکلات و چالش‌های موجود در رویه‌های مختلف خصوصا صادرات با تشکیل جلسه برای خدمت گیرندگان را سرفصل برنامه‌های خود در گمرگ گیلان عنوان کرد.
ویدا شفقتی پیش از این کارشناس تعیین ارزش، معاون امور مسافری مدیر کل، رئیس سرویس ارزیابی، دبیر کمیته‌های اجرایی از قبیل تحول اداری، پیشنهادات، آموزش، ارزیابی عملکرد، سلامت اداری، کمیته عفاف و حجاب، نماینده مدیریت در اخذ گواهینامه مدیریت کیفیت، نماینده تام الاختیار گمرک در مرکز سرمایه‌گذاری خارجی استان بوده است.
برچسب ها: انتصاب
ارسال نظرات
آخرین اخبار