۰۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۷
مدیرعامل شرکت کشتیرانی مرچنت هیوندایی:

ظرفیت ناوگان کشتیرانی کره جنوبی دو برابر می شود

شرکت کشتیرانی مرچنت هیوندایی کره جنوبی در حال طرح ریزی برای دوبرابر کردن ظرفیت ناوگان خود تا سال 2022 میلادی است.
نویسنده: فاطمه مونسان
کد خبر: ۷۸۰۲۶
ظرفیت ناوگان کشتیرانی کره جنوبی دو برابر می شود
به گزارش گروه بین الملل مانا "Yoo Chang-keun" مدیرعامل شرکت کشتیرانی مرچنت هیوندایی کره جنوبی با تشریح طرح هایی برای طغیان مجدد ناوگان مرچنت هیوندایی در سال 2022، گفت: پس از طرح بازسازی در سال 2016، اکنون در حال بررسی طرق مختلف برای افزایش دو برابری ظرفیت ناوگان خود تا سال 2022 هستیم، استقرار مگا کشتی های کانتینری یکی از این روش ها است.
وی در ادامه با تاکید براینکه قوانین زیست محیطی در سال 2020 به عنوان یک فرصت طلایی برای جهش دوباره مرچنت هیوندایی است، گفت: وارد یک تونل طولانی شده ایم، اما نور امید در انتهای تونل قابل مشاهده است.
این گزارش ادامه داد: کشتیرانی مرچنت هیوندایی در سال گذشته، تعداد 12 الی 14 فروند کشتی کانتینری با ظرفیت 22 هزار TEU را سفارش داد، اما هیچ یک از قراردادها وابسته به سرمایه های شرکت دریایی دولتی کره (KMC ) نیستند.
KMC از سرمایه چهار میلیارد و 700 میلیون دلار برخوردار است و مالکان داخلی در تلاشند که فرصت بهره گیری از سرمایه گذاری این شرکت را از دست ندهند.
بر اساس موسسه رده بندی آلفالاینر، کشتیرانی مرچنت هیوندایی جایگاه سیزدهمین جدول از لحاظ ظرفیت را به خود اختصاص می دهد. ناگفته نماند، ناوگان این کشتیرانی تعداد 62 فروند کشتی با ظرفیت 347 هزار TEU را در اختیار دارد.
لازم به ذکر است: به دنبال دو برابر شدن ظرفیت ناوگان، کشتیرانی مرچنت هیوندایی به پلکان هفتم جدول رده بندی آلفالاینر صعود خواهد کرد، کشتیرانی که رویای قرار گرفتن در بین ده کشتیرانی برتر جهان را نیز در سر می پروراند.
"Yoo" در ادامه همچنین یادآور شد: در سال 2017، مرچنت هیوندایی چهار میلیون TEU از لحاظ حجم کارگو را جابجا کرد که نسبت به سه میلیون TEU در سال 2016، روند افزایشی را نشان می دهد.
وی ادغان داشت: در سایه تلاش های طاقت فرسای صورت گرفته برای کسب دوباره اعتبار، در نهایت موفق شدیم اعتماد مشتریان را جلب و از حمایت آنان برخوردار شویم.
مدیرعامل کشتیرانی مرچنت هیوندایی ادامه داد: در بخش کانتینری نیاز به طراحی محصولات رقابتی در خطوط سرویس دهی که جدیدا به مسیر آسیا-اروپا اضافه شده است، وجود دارد. ما باید انواع گسترده ای از محصولات متمایز را نیز به بازار عرضه کنیم.
افزون بر این، باید تلاش خود برای ترویج فروش از طریق اجرای قیمت گذاری مناسب و فنون های بازاریابی را دوچندان کنیم. از سوی دیگر، در بخش تانکر، سفارش نفتکش غول پیکر به عنوان یک محور حرکتی ارزشمند برای تقویت روابط تجاری بلند مدت با مشتریان نخستین تا سال 2020 به چشم می آید.
"Yoo" در ادامه گریزی به بازار فله زد و گفت: بخش فله خشک باید وضعیت ناوگان خود را برای افزایش مزیت رقابتی بودن، بهبود بخشد، همانطور که در حال حاضر شناورهای چارتری قدیمی در حال بازگرداندن به مالکان خود هستند. علاوه بر این، باید تلاش مضاعفی را در راستای ایجاد روابط دوباره با مشتریان برای فراهم کردن بسترهای بهتر تجاری در بازار، به کار گیریم.
وی در پایان با اشاره به اینکه کشتیرانی مرچنت هیوندایی بر مشکلات بسیاری در طول 41 سال فعالیت خود فائق آمده است، گفت: هر زمانی که با بحرانی مواجه شدیم، با شکل گیری اتحادی قوی، آن بحران را به یک فرصت مبدل ساختیم. پس از چندین سال سختی و مشقت، در نهایت فرصت ارزشمندی را برای جهش دوباره به چنگ آورده ایم.
ارسال نظرات
آخرین اخبار