۰۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۱

کشتیرانی K Line به دنبال ایجاد یک برند جدید

سال جاری میلادی برای گروه خط کشتیرانی K Line ژاپن به دلیل تغییر استراتژی های مربوط به موجودی اوراق بهادار و سهام بورس، سالی دشوار خواهد بود.
نویسنده: سارا زینالزاده
کد خبر: ۷۷۹۸۹
کشتیرانی K Line به دنبال ایجاد یک برند جدید
به گزارش گروه بین الملل مانا، مدیر خط کشتیرنی K Line گفت: بهار امسال، گامی بزرگ در ایجاد یک برند جدید موسوم به گروه خط کشتیرانی K Line برداشته خواهد شد. بنابراین، سال جاری میلادی سالی دشوار برای تثبیت جایگاه ما در صنعت کشتیرانی با هدف ایجاد زمینه آمادگی فعالیت های گسترده در 100 سال آینده خواهد بود.
بر اساس این گزارش وی افزود: بر این باوریم در صورتیکه گام های خود را در مسیر تغییر استراتژی های مربوط به اوراق بهادار و بورس استوار برداریم، سال جاری میلادی سالی حیاتی و مهم برای ورود به عرصه جدید برای این گروه به حساب می آید. 
این گزارش ادامه داد: مهمترین بخش تجارت ترمینال های خارجی و کانتینری شرکت به ترتیب با تجارت های خطوط MOL و NYK ادغام خواهند شد و در غالب نام تجاری ONE از نخستین روز ماه آوریل سال جاری میلادی فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.
در این راستا، خط K Line تصمیم دارد بر فعالیت شناورهای فله خشک، شناورهای حمل خودرو، حمل و نقل انرژی و توسعه منابع دریایی متمرکز شود.
در ادامه این گزارش، مدیر K Line گفت: ائتلاف ONE بر اساس روش نقدینگی شکل گرفته و قالب اپراتوری آن متفاوت است. با این حال، تجارت شناورهای کانتینری اصلی ترین فعالیت ائتلاف خواهد بود و در این زمینه تمامی حمایت خود را اعلام می داریم. در هر یک از بخش های تجارت، باید طرح های پیشرفته را با هدف ارتقاء درآمد و پایداری آن و نیز توسعه کسب و کار جدید با تکیه با فناوری های بروز و مدل اصلاح شده تجارت گسترش دهیم. افزون برآن، تجارت لجستیک نیز موفق خواهد بود و نیاز مشتریان برآورده می شود.
تلاش های جدی در برنامه های اصلاحیِ ساختاری طی دو سال گذشته و به دنبال روال نزولی در تجارت کانتینری و حمل و نقل فله با هدف کنترل بازار درحال انجام است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار