۱۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۲

داغ ترین تیترهای خبری صنعت کشتیرانی 2017

سایت خبری تحلیلی دریایی به مرور داغ ترین تیترهای خبری در حوزه های مختلف صنعت کشتیرانی 2017 پرداخت.
نویسنده: فاطمه مونسان
کد خبر: ۷۷۹۶۵
داغ ترین تیترهای خبری صنعت کشتیرانی 2017
به گزارش گروه بین الملل مانا، سایت خبری تحلیلی دریایی داغ ترین تیترها خبری در حوزه های مختلف صنعت کشتیرانی 2017 که کانون توجه بازیگردان این صنعت بود را مروری دوباره کرد.
 
کشتی مسافربری Viking Grace نخستین کشتی مجهز به سیستم انرژی باد 
Norsepower Oy - شرکت مهندسی وتکنولوژی پاک فنلاند- قراردادی را با شرکت کشتیرانی Viking Lineهموطن برای نصب نوع مدرنی از روتور فلتنر موسوم به Rotor Sail Solution بر روی عرشه کشتی مسافربری موسوم به Viking Grace و مجهز به سوخت LNG را امضا کرد.


CRYO Shipping از طراحی جدید تانکر بانکرینگ رونمایی کرد
CRYO Shipping- شرکت کشتیرانی نروژی- در تلاشی برای گسترش حضور خود به عنوان اپراتور فیدری و بانکرینگ LNG، یک نوع جدید طراحی تانکر را رونمایی کرده است که می تواند بانکرها تمیز و ارزان را فراهم می کند.

ائتلاف THE از Safety Net( شبکه ایمنی)رونمایی کرد
پنج عضو از ائتلاف THE اعلام کردند که یک شبکه ایمنی مستقل را ایجاد خواهند کرد، به طوری که اگر یکی از خطوط دچار ورشکستگی شود، شبکه مذکور به عنوان متوالی مستقل برای مدیریت سرمایه مورد استفاده قرار خواهد گرفت.
 
ائتلاف اقیانوسیه شخم زمینی دریاها را آغاز کرد.
کشتیرانی CMA CGM فرانسه، کاسکوی چین، اورگرین تایوان و OOCL هنگ کنگ چهل خط سرویس دهی را از طریق ائتلاف اقیانوسیه راه اندازی کردند.
 
کشتیرانی مرسک طعمه حمله سایبری شد
حمله سایبری سیستم های IT چندین وب سایت و  شناورهای تجاری تحت مالکیت بزرگترین کشتیرانی کانتینری دنیا- مولر مرسک دانمارک- را  از کار انداخت.
 
تکمیل ادغام کشتیرانی آلمان ادغام با کشتیرانی UASC اتحادیه عرب 
روند ادغام هاپاگ لوید- کشتیرانی غول پیکر آلمان- با کشتیرانی UASC اتحادیه عرب مستقر در امارت متحده عربی در سی ام ماه نوامبر سال گذشته به مرحله نهایی خود رسید.
 
تشکیل شرکت مشترک کشتیرانی های ژاپن
سه کشتیرانی برتر ژاپن- MOL، K Line و NYK- یک شرکت و هلدینگ عملیاتی مشترک را در هفتمین ماه جولای سال گذشته ایجاد کردند، این خطوط در نظر دارند تجارت کشتیرانی کانتینری خود را ادغام کنند.
 
 کسب مالکیت کشتیرانی آلمان از سوی مرسک 
کشتیرانی مرسک دانمارک کسب مالکیت کشتیرانی هامبورگ سودآلمان را نهایی کرد.
 
 
CMA CGM سفارش کشتی کانتینری 22 هزار TEU را تاکید کرد
کشتیرانی CMA CGM فرانسه سفارش ساخت نه فروند کشتی کانتینری با ظرفیت 22 هزار TEU را تایید کرد.
 
خط کروز Viking نخستین کشتی کروز با نیروی هیدروژن را خواهد ساخت؟
خط کشتیرانی کروز Viking Cruises IGKN هلند در تلاشی برای توسعه نخستین کشتی کروز جهان با تکنولوژی انتشارات و آلودگی صفر درصد، از طرح های خود برای کشتی کروز با سوخت هیدروژن مایع رونمایی کرد.
 
نخستین کشتی با سوخت LNG به بازار آمد
بزرگترین کشتی سازی جهان -کشتی سازی صنایع سنگین هیوندایی کره جنوبی- با تحویل نخستین کشتی تمام سوخت LNG در روزهای پایانی سال 2017، بازار را شوکه کرد.
 
ارسال نظرات
آخرین اخبار