۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۳

شناورهای کروز در سال 2018 میلادی خوش می درخشند

اتحادیه بین المللی خطوط کروز (CLIA) با انتشار چشم انداز صنعت کروز 2018، نگاهی دقیق بر تاثیر اقتصادی این صنعت در سطح جهان و روندهای موثر بر آن می اندازد.
نویسنده: سارا زینالزاده
کد خبر: ۷۷۹۱۸
شناورهای کروز در سال 2018 میلادی خوش می درخشندبه گزارش گروه بین الملل مانا اتحادیه بین المللی خطوط کروز (CLIA) با انتشار داده هایی از افزایش فعالیت صنعت کروز در سال آتی و جابه جایی 27.2 میلیون مسافر خبر می دهد.
بر اساس این گزارش، در سال 2017 میلادی حدود 25.8 میلیون نفر در مقایسه با 24.7 میلیون مسافر در سال گذشته میلادی جابه جا شدند که حاکی از رشد 20.5 درصدی طی پنج سال گذشته است. در همین راستا و به دنبال برآورده کردن نیاز مسافران در صنعت کروز، شناورهای بیشتری در سال جاری میلادی در جهان جابه جا خواهند شد و خطوط کروز CLIA، 27 خدمات جدید را در اقیانوس و رودخانه ها اضافه می کنند.
بر همین اساس، مدیر CLIA گفت: بدون شک صنعت کروز مسیر روبه رشد خود را ادامه می دهد و در تلاش برای جذب مشتری و تامین نیاز آنان و همچین اثرگذاری مثبت بر اقتصاد جهانی دریغ نمی کند.
هزینه حاصل برای صنعت کروز در جهان به طور میانگین به 126 میلیارد دلار رسید که توانست حقوق بیش از یک میلیون کارمند تمام وقت را با تخصیص 41 میلیارد دلار تامین کند.
 
ارسال نظرات
آخرین اخبار