۲۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۰
در سال آتی میلادی:

صادرات کره جنوبی افزایش می یابد

صادرات کرۀ جنوبی در سه ماه نخست سال 2018 میلادی به موجب ارتقا تجارت آژانس دولتی افزایش خواهد یافت.
نویسنده: سارا زینالزاده
کد خبر: ۷۷۸۸۴
صادرات کره جنوبی افزایش می یابدبه گزارش گروه بین الملل مانا و به نقل از آژانس خبری Yonhap، شاخص های اصلی صادرات در بازه زمانی ژانویه - مارس سال جاری میلادی به 58.5 رسید و در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته میلادی با 59.7 کاهش همراه شد اما آژانس سرمایه گذاری و تجارت کره (KOTRA) ضمن کند خواندن سرعت رشد در سال آتی، رشد سه ماه نخست 2018 میلادی را پیش بینی کرد.
بر اساس این گزارش، شاخص های بررسی میزان صادرات بر اساس مطالعه ای روی خریدارن خارجی و تجار بازرگانی دریا تعیین می شوند. بر حسب شرایط اقتصادی در بازارهای بزرگ صادراتی، شاخص آمریکای جنوبی و مرکزی در سه ماه نخست سال جاری میلادی 74.4 اعلام شد درحالی که شاخص صادرات چین، اروپا و ژاپن به ترتیب در رقم 61.6، 57.6 و 58.7 ثابت ماند.
صادرات تراشه، کامپیوتر و کالاهای مصرفی بر اساس پیش بینی ها در سه ماه نخست سال آتی میلادی روندی صعودی را در پیش خواهد گرفت.
صادرات چهارمین اقتصاد بزرگ آسیا از ماه نوامبر سال 2016 میلادی روندی صعودی داشته و موجب افزایش قیمت نفت و بهبود تجارت جهانی شده است. حجم کل صادرات در 11 ماه نخست سال جاری میلادی با ثبت رکورد جدید به 528 میلیارد و 400 میلیون دلار رسید.
ارسال نظرات
آخرین اخبار