۰۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۲

همکاری MOL و رولز رویس در زمینه شناورهای خودکار

خط کشتیرانی MOL ژاپن با شرکت رولز رویس در زمینۀ تکنولوژی شناورهای خودران و اتوماتیک همکاری مشترک خواهند داشت.
نویسنده: سارا زینالزاده
کد خبر: ۷۷۸۱۸
همکاری MOL و رولز رویس در زمینه شناورهای خودکار
به گزارش گروه بین الملل مانا و به موجب قرارداد مشترک همکاری، شرکت کشتیرانی MOL سیستم آگاهی هوشمندانه (IAS) شرکت رولز رویس را بر روی یک دستگاه شناور مسافر و باربری در Seto Naikia نصب خواهد کرد تا تکنولوژی پیشرفته برای آینده شناورهای هوشمند با دقت هرچه تمام تر بررسی شود.
بر اساس این گزارش، سیستم منصوب قادر به شناسایی شناورهایی است که در اطراف تردد دارند و می تواند موانع موجود را تشخیص دهد تا شناور به موقع برای عملیات دقیق از خود واکنش نشان دهد. این سیستم مجموعه ای از سنسورها را در خود دارد که با سیستم های موجود در شناور مانند داده های رادار و AISترکیب می شوند.
در ادامۀ این گزارش یکی از مدیران در شرکت MOL گفت: شناور Ferry Sunflower در آبهای متراکم جهان فعالیت خواهد کرد و فرصتی برای آزمایش سیستم IAS شرکت رولز رویس را فراهم می آورد. این  امر یک چالش منحصربه فرد است تا بتوان همگام با پیشرفت تکنولوژی های مطرح در صنعت کشتیرانی پیش رفت و به هدف نهایی خود که کشتیرانی خودران است، دست یافت.
در همین راستا، مدیر بخش سیستم ها و دیجیتال شرکت رولز- رویس گفت: ما در تلاش هستیم تا با مطالعه و آزمایش به چگونگی عملکرد تکنولوژی های سنسور بپردازیم و به صرفه بودن آن به لحاظ اقتصادی را بررسی کنیم. سیستم های خودران اینچنینی امکان دست یابی به نیاز مشتریان و خدمه شناورها را درحالی فراهم می کند که محصولات ما قادر به برآوردن نیازهای آنها باشد.  
ارسال نظرات
آخرین اخبار