۳۰ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۴

دو انتصاب جدید در اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان

در احکامی از سوی معاون وزیر و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی، معاونان بندری و دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان منصوب شدند.
نویسنده: فرزانه باغبان
کد خبر: ۷۷۸۰۶
دو انتصاب جدید در اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان
به گزارش خبرنگار مانا، در نشست شورای اداری اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان که با حضور عضو هیئت عامل و معاون مهندسی و توسعه امور زیربنایی سازمان بنادر و دریانوردی و مدیران کل این معاونت برگزار شد ایرج مدیری به عنوان معاون جدید بندری اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان معرفی شد.
 مدیری دانش آموخته مقطع کارشناسی رشته مدیریت بنادروکشتیرانی و کارشناسی ارشد مهندس حمل و نقل دریایی بوده و تصدی پست رئیس اداره راهبری عملیات بندری در سازمان بنادر و دریانوردی نیز ازجمله سوابق وی است.
در این آئین همچنین با تقدیر از زحمات ابوطالب گرایلو معاون پیشین دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان امین موسی پوربه عنوان معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان منصوب شد.
موسی پور دانش آموخته مقطع دکترا در رشته مدیریت DBA بوده و تصدی پست های تخصصی و مدیریتی از جمله فرمانده کشتی لایروب، راهنمای کشتی ها (Pilot)، رئیس اداره امور دریایی بندر خرمشهر، رئیس اداره امور دریایی و رئیس اداره بازرگانی و سرمایه گذاری بندر امام خمینی (ره) طی سال های گذشته نیز از جمله سوابق وی بوده است.
عادل دریس چندی پیش طی حکمی از سوی معاون  وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادرو دریانوردی به عنوان مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان منصوب و جایگزین سعدالله عبداللهی شد. 
ارسال نظرات
آخرین اخبار