۳۰ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۸
در اداره بندر عسلویه انجام شد:

ارائه خدمات پزشکی ناجی 18به خدمه شناور خارجی

معاون دریایی و بندری اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: عملیات امداد پزشکی به خدمه شناور خارجی SEA CHALLENGER از سوی ناجی 18 اداره بندر عسلویه انجام شد.
نویسنده: امین رجب زاده
کد خبر: ۷۷۷۸۳
ارائه خدمات پزشکی ناجی 18به خدمه شناور خارجی
به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، محمد شکیبی نسب با اشاره به استقرار پنج پایگاه جستجو و نجات در بنادر استان بوشهر اظهار داشت: هم‌اکنون پنج شناور ناجی با تجهیزات مدرن و پیشرفته به همراه نیروی انسانی تخصصی در آب‌های خلیج فارس به سانحه دیدگان خدمات‌رسانی می‌کنند.
وی با بیان اینکه دریانوردان می‌توانند خدمات لازم از مرکز جستجو و نجات دریایی استان بوشهر دریافت کنند افزود: تلفن اطلاع‌رسانی 1550 در مرکز اصلی جستجو و نجات دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر برای تمامی محدوده این استان ایجاد شده که دریانوردان می‌توانند خدمات لازم از این مرکز دریافت کنند.
معاون دریایی و بندری اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر از امداد رسانی به شناور خارجی در عسلویه خبرداد و گفت: در پی اعلام شناور SEA CHALLENGER که از جزیره لاوان به سمت پارس جنوبی در حال حرکت بود مبنی بر نیاز به کمک فوری پزشکی، مرکز فرعی جستجو و نجات دریایی عسلویه پس از هماهنگی لازم شناور ناجی 18 را به موقعیت اعزام کرد.
شکیبی نسب افزود: با رسیدن شناور ناجی 18 به موقعیت و انجام اقدمات اولیه پزشکی بر روی خدمه بیمار که دچارآپاندیس شده بود بلافاصله این بیمار برای انجام اقدامات درمانی تکمیلی به اسکله پارس انتقال و تحویل عوامل اورژانس شد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار