۰۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۲

آغاز پر قدرت فعالیت ائتلاف کشتیرانی THE درسال 2018

با گذشت یکسال از فعالیت THE، اعضای این ائتلاف با افزایش پیشنهادات خود و به کارگیری 250 فروند شناور برای ارائه خدمات در 33 خط فعالیت پر قدرت خود را در سال جاری میلادی آغاز کرد.
نویسنده: سارا زینالزاده
کد خبر: ۷۷۷۵۲
آغاز پر قدرت فعالیت ائتلاف کشتیرانی THE درسال 2018به گزارش گروه بین الملل مانا و به نقل از اعضای ائتلاف THE، سال جاری میلادی سالی پرفعالیت برای این ائتلاف خواهد بود و 81 بندر در مسیر آسیا/اروپا، آتلانتیک شمالی و خطوط تجاری درون پاسفیک از جمله خاورمیانه، خلیج فارس و دریای سرخ را از نخستین روز ماه آوریل سال 2018 میلادی پوشش داده می شود.
بر اساس این گزارش، سه عضو ائتلاف کشتیرانی هاپاگ لوید، ONE و یانگ مینگ گفته اند: مفتخریم که پس از یک سال همکاری خدمات و شبکه ما به طور قابل توجهی پیشرفت کرده است. تجارت ما به لحاظ عملیاتی کاملا در مسیر و جهت درستی به فعالیت ادامه می دهد و با تحویل چندین شناور بزرگ جدید قادر به ارائه خدماتی گسترده تر به مشتریان خود خواهیم بود.
این گزارش ادامه داد: شبکه متشکل از 33 خط می تواند بیش از 81 بندر در آسیا، اروپای شمالی، مدیترانه، آمریکای شمالی، کانادا، مکزیک، آمریکای مرکزی، کارائیب، شبه قاره هند و خاورمیانه را به یکدیگر متصل کند تا ترانزیت و پهلوگیری بندر-بندر شناورها با سرعت بیشتری انجام شود.
خطوط جدید در ائتلاف THE هشت سرویس در تجارت آسیا-اروپا است که سه مورد آن بازارهای مدیترانه را پوشش می دهد. 16 سرویس مشترک از سوی اعضای THE نیز در مسیر تجاری درون پاسفیک فعالیت خواهند کرد. افزون بر آن، هفت لوپ به خدمات تجاری آتلانتیک شمالی اضافه می شود تا بنادر مدیترانه و اروپای شمالی و همچنین بنادر آمریکا، کانادا، مکزیک و دو بندر فعال در خاورمیانه را پوشش دهد.
انتظار می رود ائتلاف THE به بیش از 19 بندر در آسیا شامل هفت بندر در چین و پنج بندر در ژاپن با پهلوگیری مستقیم و 21 بندر درآمریکا و کانادا، هفت بندر در اروپای شمالی، 17 بندر در مدیترانه، هفت بندر در خاورمیانه و دریای سرخ، سه بندر در شبه قاره هند و هفت بندر در آمریکای مرکزی خدمات رسانی داشته باشد.
 
 خط آسیا و اروپای شمالی
 
آسیا و مدیترانه
 
 آسیا و خاورمیانه
 
ترانس پاسفیک- کرانه غربی
ترانس پاسفیک- کرانه شرقی (از طریق کانال پاناما و سوئز)
 
ترانس آتلانتیک
 
 
ارسال نظرات
آخرین اخبار