۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۷
معاون رئیس جمهور؛

خبرهای خوش توریسم دریایی در راه است

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از انجام اقدامات بسیار موثر توسط این سازمان در راستای توسعه توریسم دریایی خبر داد و گفت: با به نتیجه رسیدن این اقدام و قطعی شدن آن، خبرهای بسیار خوبی از توریسم دریایی کشور حداکثر ظرف یک ماه آینده خواهیم داشت.
نویسنده: حسنا شمس آرا
کد خبر: ۷۷۷۲۰
خبرهای خوش توریسم دریایی در راه است
دکتر علی اصغر مونسان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار مانا از توجه ویژه سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به توریسم دریایی در دولت دوازدهم خبر داد.
معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، یکی از مهمترین برنامه های سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در راستای ساماندهی گردشگری کشور را کمک به توسعه توریسم دریایی در شمال و جنوب کشور اعلام کرد.
معاون رئیس جمهور با تاکید بر اینکه توسعه توریسم دریایی می تواند نقش مهمی در رونق هر چه بیشتر گردشگری کشور ایفا کند، ادامه داد: هم اکنون اقدامی بسیار مهم به منظور توسعه برنامه های مرتبط با توسعه توریسم دریایی توسط سازمان میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری در دست انجام است.
وی خاطرنشان ساخت: با به نتیجه رسیدن این اقدام و قطعی شدن آن، خبرهای بسیار خوبی از توریسم دریایی کشور حداکثر ظرف یک ماه آینده خواهیم داشت.
رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در ادامه در خصوص برنامه های سازمان در زمینه چگونگی توسعه توریسم دریایی در شمال و جنوب کشور بیان داشت: بدون شک با توجه به وجود زیرساختهای مناسب و شرایط کشتیرانی مسافری و تفریحی در خلیج فارس و دریای عمان، برنامه ریزیهای در زمینه توریسم دریایی در دریاهای جنوب به مراتب بیشتر است.
دکتر مونسان، همچنین ورود کشتی های کروز خارجی به ویژه از مقاصد اروپا به سواحل جزایر و استان های ساحلی جنوب کشور را به منظور رونق توریسم دریایی کشور بسیار حائز اهمیت دانست.
به گفته وی، هم اکنون تلاش ها برای ورود این کشتی ها به سواحل کشور و بازدید یک روزه مسافران آن از جاذبه های ایرانی توسط دفاتر خدمات مسافرتی و با همکاری مقامات دولتی در حال انجام است که امیدواریم امسال شاهد تحقق این مهم در بخش توریسم دریایی کشور باشیم.
ارسال نظرات
آخرین اخبار