۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۵

افزایش فعالیت کشتیرانی یانگ مینگ در آسیا

شرکت کشتیرانی یانگ مینگ تایوان از افزایش و تقویت فعالیت خود در آسیا خبر داد.
نویسنده: سارا زینالزاده
کد خبر: ۷۷۷۱۱
افزایش فعالیت کشتیرانی یانگ مینگ در آسیابه گزارش گروه بین الملل مانا و به دنبال کسب سود و سرمایه گذاری مجددِ شرکت کشتیرانی یانگ مینگ تایوان در سه ماه سوم سال جاری میلادی، این شرکت دربرنامه های آتی خود بر تقویت تجارت آسیا تمرکز خواهد کرد.
براساس این گزارش، برنامه های آتی یانگ مینگ همسو با سیاست مرزهای جنوبی تایوان است که با هدف تقویت نقش موثر کشور در ارتباط با اقتصادهای آسیای جنوب شرقی، آسیای جنوبی و استرالیا اتخاذ شده است.
این گزارش با اشاره به کنفرانس ارتباطات و حمل و نقل که در دسامبر سال گذشته میلادی در تایوان و با همکاری گروه بین الملل بنادر این کشور برگزار شد، ادامه داد: نقش یانگ مینگ باید در توسعه صنعت، تجارت و به ویژه بخش لجستیک در آسیای جنوب شرقی مورد توجه قرار گیرد.
افزون برآن، این شرکت کشتیرانی اعلام کرد: ظرفیت ناوگان و کارایی آن با هدف جایگزینی شناورهای قدیمی با ناوگان جدید و دوستدار محیط زیست افزایش خواهد یافت.
در همین راستا، یانگ مینگ تصمیم دارد با TIPC در زمینۀ پروژه های کانتینری در اندونزی سرمایه گذاری مشترک انجام دهد و از سه ماهه سوم سال آتی میلادی آغاز خواهد شد.
یانگ مینگ همچنین از تمایل خود مبنی بر توسعه ردپای خود در منطقه پاسفیک-آسیا و بازار چین خبر داد.
از این رو، کشتیرانی یانگ مینگ در تاریخ نهم ژانویه  2018 میلادی خط CVX را در مسیر چین ـ ویتنام راه اندازی وچهار فروند شناور با ظرفیت اسمی یک هزار TEU در این مسیر فعالیت خود را آغازکرد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار