۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۸
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار مازندران:

احداث راه دسترسی برای رونق بندر نوشهر را خواستار شد

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار مازندران خواستار احداث راه دسترسی برای رونق بیش از پیش فعالیت های این بندر شد.
نویسنده: سپیده یوسفی
کد خبر: ۷۷۷۰۳
احداث راه دسترسی برای رونق بندر نوشهر را خواستار شد
به گزارش مانا حسن خیریانپور با اشاره به نقش بندر نوشهر در اقتصاد منطقه، خواستار احداث راه دسترسی برای رونق بیش از پیش فعالیت های این بندر با سابقه شد و گفت: استفاده از ظرفیت های بالقوه بندر نوشهر می تواند منشأ تحولات شگرف و آثار ماندگار برای منطقه باشد.
وی با اشاره به علاقمندی استاندار آستراخان روسیه برای استفاده از ظرفیت های منحصر به فرد بندر نوشهر، برای انجام مبادلات بازرگانی اضافه کرد: باید از ظرفیت های بندر نوشهر برای صادرات محصولاتی مانند کیوی، مرکبات، گیاهان دارویی، فرش و ... به استان آستراخان روسیه و دیگر کشورهای همجوار استفاده شود.
سابقه ۹۰ ساله بندر نوشهر در تجارت جهانی
در ادامه، نماینده مردم شهرستان های نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی نیز با اشاره به سابقه ۹۰ ساله بندر نوشهر در امر تجارت جهانی، بر ضرورت تلاش همه جانبه مسئولان امر برای رونق بیش از پیش فعالیت های دریایی و بندری این بندر تاکید کرد.
قاسم احمدی تقویت جایگاه بندر نوشهر و حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در پروژه های زیر بنایی این بندر را از دغدغه های به حق مردم منطقه عنوان کرد و خواستار حمایت بیشتر مدیران ارشد سازمان بنادر و دریانوردی برای تحقق این خواسته ها شد.
برچسب ها: نوشهر آستارخان
ارسال نظرات
آخرین اخبار