۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۰

معرفی 10 فرد برتر در شرکت های کارگزاری بیمه دریایی

لویدزلیست در آخرین گزارش خود از برترین های بیمه دریایی به معرفی 10 چهرۀ شاخصِ فعال در این بخش پرداخت.
نویسنده: سارا زینالزاده
کد خبر: ۷۷۶۵۶
معرفی 10 فرد برتر در شرکت های کارگزاری بیمه دریاییبه گزارش گروه بین الملل مانا، لویدز در معرفی 100 فرد تاثیرگذار در صنعت کشتیرانی  نام 10 نفر از برترین های فعال در شرکت های کارگزاری بیمه دریایی را منتشر کرد.
بر اساس این گزارش، نام 10 فرد برتر به همراه نام شرکت های مهم بیمه دریایی آنان، به ترتیب در ذیل  آمده است:
1. Dieter Berg: مدیر اجرایی ارشد شرکت بین المللی Munich Re و رئیس (IUMI). این چهره وزنه بسیار سنگین و ارزشمندی در بخش بیمه ی دریایی است و همزمان مدیریت اجرایی یکی از بزرگترین شرکت های بیمه ای موسوم به Munich Re را بر عهده دارد و نیز ریاست اتحادیه بین المللی بیمه دریایی (IUMI) نیز در دست وی است.
 
 
این چهرۀ آشنا در صنعت دریایی با حضور در کنفرانس سالانه اتحادیه تجار در توکیو از نقش دیجیتالی شدن در بیمه دریایی حمایت کرد و در این باره ضمن اشاره به نقش افراد متخصص برای ارائه خدمات بیمه ای، تخصصی و روابط بین مشتریان هشداری جدی داد.
2. Marcus Baker: مدیر شرکت Marsh. وی یکی از بزرگترین افراد در حوزه کارگزاری بیمه دریایی است که بر مسند ریاست شرکت کارگزاری Marsh نشسته است. یکی از مهمترین تمرکزهای وی در سال جاری میلادی پرداختن به تکنولوژی مخرب بود. از دیگر موضوعات مورد توجه وی می توان به عواقب انقلاب بالقوه بلاک چین در پردازش بار اشاره کرد.
 
 
3. Hans-Christoph Enge مدیر شرکت Lampe&Schwartze. این شرکت بزرگترین شرکتی است که پوشش بیمه ای شناورداران آلمانی را تامین می کند و یکی از مهم ترین نقش آفرینان در کل اروپاست. تاریخ تاسیس این شرکت به سال 1858 بازمی گردد.
 
 
 
 
4. Andrew Bardot: کلوب های بین المللی P & I. Andrew Bardot نقشی اساسی در مذاکرات مربوط به قراردادهای بیمه اتکایی دارد. وی فردی متخصص در حوزۀ قانونی است و از سال 2006 میلادی در پست وکالت فعالیت داشت.
 
 
5. Lee Meyrick مدیر اجرایی شرکت AON. وی آخرین بار در سال 2015 میلادی در لیست برترین ها قرار گرفته بود که مدیریت شرکت XL Catlin را برعهده داشت. وی که روحیه ای سخت و چالش انگیز داشت سرانجام به مدیریت شرکت تخصصی دریایی AON منصوب شد.
 
 
6. Agnes Choi نائب رئیس IUMI. یکی از افراد فعال در زمینۀ بیمه هایی دریایی که رده سنی میانسالی را پشت سر می گذارد Agnes Choi است. وی علاوه بر نائب رئیسی IUMI، مدیر ارشد توزیع شرکتAXA هنگ کنگ نیز است. وی از سال 2012 میلادی در این شرکت و پس از 18 سال فعالیت در شرکت HSBC از واحدهای بیمه ای در آسیا مشغول فعالیت است.
 
7. Alan Wilson و Paul Jennings مدیران عامل مشترک بیمه P&I در شمال. اتحادیه کلوپ P&I نیوکاسل جایزه بیمه دریایی در روز بیمه را از سوی لویدز در سال جاری میلادی دریافت کرد.
 
 
8. Gavin Wall، شرکت بیمه گر Ascot. نام این فرد جزو 10 نام برتر بیمه گران در همۀ زمینه های بیمه دریایی در لندن قرار گرفته است. تخصص وی در بخش بیمه بار است و از سال 2003 میلادی در شرکت مذکور مشغول فعالیت است.
9. Rob McAdams، شرکت XL Catlin. این چهره شناخته شده به جای Lee Meyrick مدیریت شرکت بیمه گر XL Catlin را در دست گرفت و یکی از برترین های معرفی شده لیست اصناف لویدز است. وی فعالیت خود را در زمینه خدمات بیمه های دریایی در سال 2000 میلادی و در شرکت XL Group آغاز کرد.
 
 
10. Alistair Rivers، شرکت حمل و نقل دریایی Lockton. وی در ماه اکتبر سال گذشتۀ میلادی بر منصب مدیریت شرکت جهانی حمل و نقل دریایی Lockton نشست. این شرکت کارگزاری سهام P&I ایتالیا، کارگزار PL Ferrari و شرکت LCH سنگاپور و Integra ترکیه را خریداری کرد.
 
ارسال نظرات
آخرین اخبار