۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۳
مدیران کشتیرانی در مراسم پنجاه سالگی گفتند:

ناوگان ملی حرف اول را درخاورمیانه می زند/ آماده همکاری های داخلی و خارجی هستیم

در بخش پایانی مراسم پنجاه سالگی برخی از مدیران گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران ضمن گرامیداشت این روز در سخنانی کوتاه نظرات خود را بیان کردند.
نویسنده: وحید باسره
کد خبر: ۷۷۶۴۰
ناوگان ملی حرف اول را درخاورمیانه می زند/ آماده همکاری های داخلی و خارجی هستیم
 یکشنبه نوزدهم آذر ماه جاری روز بزرگی برای کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران بود. این شرکت در این روز و در آیینی با شکوه که با حضور مهمانان داخلی و خارجی از جمله مقامات ارشد کشوری و نمایندگان شرکت های بزرگ داخلی و خارجی انجام شد.  50 سال حضور موثر خود را در عرصه کشتیرانی منطقه و جهان جشن گرفت. در بخش پایانی این مراسم برخی از مدیران گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران ضمن گرامیداشت این روز در سخنانی کوتاه نظرات خود را بیان کردند که انعکاس آن را در گزارش خبرنگار مانا می خوانید.
  کشتیرانی جنوب خط آماده همکاری های داخلی و خارجی
مدیرعامل شرکت کشتیرانی جنوب - خط ایران گفت: افتخار می کنم که به عنوان عضوی از گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران خدمت می کنم. امید است  پنجاه سال آینده را مستحکم تر بر پایه پنجاه سال گذشته بسازیم.
کاپیتان فرشاد شهباز که در آیین گرامیداشت پنجاه سالگی کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران سخن می گفت با اعلام اینکه کشتیرانی جنوب – خط ایران کلیه عملیات مربوط به کانتینر ها در بندر خرمشهر، امام خمینی(ره) را انجام می دهد خاطر نشان کرد: این شرکت چندین پروژه بزرگ را به صورت BOT در پیش رو دارد همچنین با در اختیار داشتن حدود 48 هکتار محوطه لجستیک و انبار سرپوشیده در بندرعباس آماده ارائه خدمات به کلیه مشتریان داخلی و خارجی است.
 
 

کشتیرانی خانه پدری ماست

کاپیتان مجتبی نجف پور خادم نماینده کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در چین نیز که در مراسم پنجاه سالگی کشتیرانی حضور داشت طی سخنان کوتاهی گفت: کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران را همانند خانه پدری خود می دانم وبرای حضور در چنین مراسمی بسیار مفتخر هستم.
وی در آخر از تلاش کلیه همکاران خود در عرصه کشتیرانی برای همکاری و تلاشی که دارند تشکر کرد.
 
 
نیاز به پشتیبانی دولت برای نفوذ در بازارهای بین المللی
کاپیتان امینی نماینده کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در سنگاپور ضمن تبریک پنجاهمین سالگرد کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: امید است ناوگان ملی در نیم قرن آینده بسیار پویاتر وگسترده تر در عرصه دنیا تردد داشته باشد و سرویس های خود را گسترش دهد.
وی با ابراز امیدواری نسبت به کمک دولت برای نفوذ به بازارهای جهانی خاطر نشان کرد: با توجه به کشتی های بزرگی که به زودی تحویل خواهیم گرفت باید تلاش بیشتری برای بازاریابی صورت گیرد بنابراین باید دست در دست یکدیگر برای شکوفاتر شدن حمل و نقل دریایی گام برداریم.
 
 

توسعه همکاری ها در هند را در دستور کار داریم
محمود پیشبین نماینده کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در هند در سخنانی کوتاه گفت: با توجه به توسعه فعالیت های ناوگان ملی در اقصی نقاط جهان و رکوردی که در اکثر بنادر جهان برجای گذاشته است، فعالیت دفتر نمایندگی هند نیز اخیرا گسترش یافته است.
وی با اعلام اینکه در صدد همکاری بیشتر با شرکای هندی هستیم خاطر نشان کرد: این همکاری در ارسال محموله به بندر چابهار کاملا نمایان است.

 
 
قدم های استوارتری برای توسعه خواهیم برداشت
نماینده کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در بندر هامبورگ به عنوان سخنران دیگر آیین گرامیداشت پنجاه سالگی کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران گفت: امروز روز بزرگی برای من بود زیرا مطلع شدم تا به امروز چه زحمات و تلاش هایی صورت گرفته تا کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران به سطح کنونی خود دست پیدا کند.
احمد خدری تصریح کرد: همانطور که دکتر سعیدی فرمودند ما در شروع راه بزرگی قرار داریم امیدواریم همگی با قدم های محکم در حوزه های تحت مسئولیت خود بتوانیم به گسترش این صنعت و نماد ملی کمک کنیم.
 
 
 
کشتیرانی حرف اول را در خاورمیانه می زند
کاپیتان توفیق صدر موسوی پیشکسوت دریایی و رئیس هیئت مدیره موسسه فرهیختگان کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران با بیان خاطرات 34 ساله خود در ناوگان ملی اشاره کرد و خاطر نشان ساخت: زمانیکه کشتیرانی با دو فروند کشتی کار خود را آغاز کرد بسیاری تصور نمی کردند که این ناوگان امروز به عظمت و بزرگی حال حاضر دست یابد به گونه ای که حرف اول را در منطقه خاورمیانه بزند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار