۱۷ آذر ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۸

بزرگترین خط تجاری مرسک مشخص شد

مسیرهای تجاری آمریکای لاتین به موجب بیشترین میزان ظرفیت حمل بزرگترین خط تجاری کشتیرانی مرسک دانمارک شد.
نویسنده: سارا زینالزاده
کد خبر: ۷۷۵۷۸
بزرگترین خط تجاری مرسک مشخص شدبه گزارش گروه بین الملل مانا و به دنبال ادغام هامبورگ سود آلمان با کشتیرانی مرسک دانمارک، بیشترین تجارت خط کشتیرانی مرسک به راه های تجاری آمریکای لاتین تعلق گرفت چراکه 75 درصد خطوط آلمانی در این مسیر به کارگرفته شدند.
بر اساس این گزارش، ادغام هامبورگ با مرسک موجب شد تا سهم 33 درصدی ظرفیت در مسیر آمریکای لاتین به این ادغام جدید تعلق بگیرد. مرسک لاین برای خرید هامبورگ سود مبلغ چهار میلیارد و 400 میلیون دلار پرداخت کرد که در مجموع میزان قراردادهای خرید و فروش دو شرکت را به چهار میلیون می رساند.
آلفالاینر در گزارش اخیر خود از افزایش عملکرد مرسک لاین در مسیرهای تجاری شمال و جنوب و پس از خرید هامبورگ سود خبر داد. تجارت مرسک لاین در مسیرهای شمالی- جنوبی 49 درصد از کل جابه جایی کانتینری به ظرفیت پنج میلیون و 260 هزار TEU در سه ماه سوم سال جاری میلادی را به خود اختصاص داد. افزون بر آن، این آمار پس از خرید شرکت کشتیرانی هامبورگ سود آلمان 55 درصد افزایش می یابد. این افزایش در مسیرهای تجاری شرق به غرب و مسیرهای درون منطقه ای به ترتیب 31 و 14 درصد خواهد شد.
این گزارش در پایان افزود: رقابت سنگین و ایجاد ظرفیت بالا طی دو سال آینده در مسیرهای تجاری شمال و جنوب، جایگاه ویژه ای را برای رشد پر رونق آینده فراهم می آورد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار