۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۶
پس از نهایی شدن ادغام مرسک با هامبورگ سود:

شناورها با پرچم دانمارک و سنگاپور فعالیت می کنند

خط کشتیرانی مرسک دانمارک پرچم شناورهای ملکی هامبورگ سود را به پرچم دانمارک و سنگاپور تغییر می دهد.
نویسنده: سارا زینالزاده
کد خبر: ۷۷۵۵۲
شناورها با پرچم دانمارک و سنگاپور فعالیت می کنندبه گزارش گروه بین الملل مانا و به نقل از سخنگوی شرکت کشتیرانی مرسک، با توجه به تغییر مالکیت شناورهای شرکت کشتیرانی هامبورگ سود و به دنبال ادغام این شرکت با شرکت دانمارکی شناورها با پرچم دانمارک و سنگاپور و مالکیت Maersk Line دانمارک یا A.P. Moller سنگاپور به فعالیت خود ادامه خواهند داد.
بر اساس این گزارش وی افزود: شناورهای ملکی شرکت تابعه هامبورگ سود موسوم به Alianca در برزیل با مدیریت شرکت هلدینگ و پرچم برزیل به فعالیت خود ادامه می دهند.
خط کشتیرانی مرسک دانمارک در تاریخ 30 ماه نوامبر سال جاری میلادی و پس از دریافت آخرین موافقت از کمیسیون تجارت منصفانه کره و موافقت های لازمۀ ادغام و خرید بخشی از سهام شرکتها (23 قدرت قضایی) خرید شرکت کشتیرانی هامبورگ سود آلمان را نهایی کرد.
خرید شرکت کشتیرانی هامبورگ علاوه بر قدرت بخشی دوباره به بزرگترین خط کانتینری دنیا با ظرفیت حمل چهار میلیون و 130 هزار TEU موجب شد تا سهم 19.3 درصدی از تجارت دریایی بین الملل را در اختیار بگیرد. بر همین اساس، خط کشتیرانی دانمارک انتظار دارد ترکیب های عملیاتی به ارزش 350 تا 400 میلیون دلار را از سال 2019 میلادی در دست بگیرد.
شایان ذکر است بر اساس آمار منتشر شده آلفالاینر، مجموع ظرفیت کانتینری مرسک و هامبورگ به چهار میلیون و 150 هزار TEU می رسد که 19.3 درصد از سهم ناوگان جهانی را به خود اختصاص می دهد. تعداد شناورهای ملکی و استیجاری شرکت های ادغام شده به 773 فروند می رسد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار