۱۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۷

تامین سوخت بزرگترین شناور کانتینری فرانسه از سوی توتال

شرکت توتال با کشتیرانی CMA CGM فرانسه توافقنامه ای امضا کرد که به موجب آن سوخت مورد نیاز LNG برای بزرگترین شناور کانتینری را تامین خواهد کرد.
نویسنده: سارا زینالزاده
کد خبر: ۷۷۵۵۱
تامین سوخت بزرگترین شناور کانتینری فرانسه از سوی توتال به گزارش گروه بین الملل مانا، سوخت LNG بزرگترین شناور کانتینری شرکت کشتیرانی CMA CGM فرانسه به ظرفیت 22 هزار TEU از سال 2020 میلادی آغاز و به میزان 300 هزار تن سالانه از سوی شرکت توتال تامین خواهد شد.
بر اساس این گزارش، شرکت توتال راه حل های سفارشی را برای شرکت فرانسوی فراهم خواهد کرد و گفته است اقدامات مربوط به چارتر یک فروند شناور سوخت رسان LNG برای مدت طولانی را انجام داده است تا به خط کانتینری CMA CGM و دیگر شرکت های کشتیرانی فعال در اروپا سوخت برساند.
در همین راستا، مدیر شرکت توتال گفت: تصمیم شرکت کشتیرانی فرانسه مبنی بر استفاده از سوخت LNG برای شناور کانتینری سیگنال بسیار قدرتمندی را در جهان منعکس کرد. استفاده گسترده از این سوخت دریایی، یکی از مهمترین استراتژی های توتال است و در این خصوص خرسندیم که می توانی سوخت این شناور فرانسوی را تامین کرد. این توافقنامه مشارکت توتال را در زنجیرۀ تامین سوخت به خوبی نشان می دهد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار